Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 de gener de 2019
0 comentaris

Importància del SEO en el màrqueting digital

La importància del SEO és que cal, dins de l’estratègia de màrqueting digital, ja que és l’encarregat d’aconseguir la major visibilitat possible d’un lloc o pàgina web, posicionant en un lloc alt dins dels resultats en els cercadors, i mantenir-hi. El SEO aconsegueix:

1. Augmentar la visibilitat del lloc o pàgina web.
2. Augmenta el trànsit orgànic del lloc web.
3. Millora la taxa de conversió.
4. Millora el retorn de la inversió.

Generalment, enfoquem la importància del SEO pel seu ús per aconseguir portar un negoci als clients potencials per mitjà de les plataformes en línia. Per a una correcta optimització en motors de cerca, es fa ús de diverses eines, i es porta a terme accions o pràctiques professionals que impulsen al lloc web cap a una millor classificació i puntuació en els resultats, la qual cosa genera un major trànsit, ampliant el públic objectiu, aconseguint més clients potencials.

La importància del SEO per a tot projecte online, sigui gran o petit, és bastant simple, el major benefici que ofereix l’internet és l’arribada directa a la major quantitat de públic, però, la major desavantatge és l’ambient altament competitiu. La plataforma en línia pot ser el millor aliat, si li traiem el major profit, però, d’altra banda, si ens enfoquem únicament en obrir un lloc i començar a publicar, possiblement no guanyem visibilitat i de què serveix tenir una pàgina web que ningú visita? No n’hi ha prou únicament amb fer acte de presència a la web, hem de guanyar popularitat en la mateixa, és fonamental perquè, d’altra manera, quedarem “enterrats” per la competència.

Importància del SEO i accions bàsiques d’optimització
Així bé, la visualització és necessària, i el SEO és fonamental per a aquesta. A més, comprenem que el SEO s’enfoca en els motors de cerca i en la millora del posicionament en els seus resultats, però com s’aconsegueix? Hi accions molt bàsiques com:

1. Anàlisi de les característiques del client potencial.
2. Recerca i selecció de paraules clau.
3. Contingut i publicacions de qualitat.
4. URL “amigables”.
5. Títols i descripcions adequats.
6. Velocitat de càrrega de la pàgina web.
7. Backlinks o enllaços.
8. Pàgina adaptada per a dispositius mòbils.

Entre altres accions que s’encarreguen d’optimitzar les variables que analitza Google o altres cercadors per determinar com de rellevant és una pàgina web i quina posició ha d’ocupar en els resultats de cerca orgànica.

Agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!