Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

3 de març de 2019
0 comentaris

Importància de les novetats a Facebook

Importància de les novetats a Facebook

Les xarxes socials són espais webs on l’actualització es realitza de manera constant. Mantenir-se al dia pel que fa a les funcions afegides per les diferents xarxes, és summament important per a alguns usuaris. Facebook és una de les xarxes més resaltantes dins el món cibernètic, una de les més utilitzades i una que mereix principal atenció, per aquesta raó hem de mantenir-se al dia pel que fa a les estadístiques i les novetats a Facebook.

Una estadística resaltante és que, el 95.1 per cent dels usuaris, utilitzen aquesta xarxa social per mitjà dels seus dispositius mòbils. Amb el coneixement de funcions, eines i estadístiques noves, es pot crear un panorama bastant encertat del que ve per a Facebook en un futur. Però, primer de tot, hem de conèixer les novetats a Facebook ja implementades.

Novetats a Facebook

Entre les novetats a Facebook que, necessàriament, has de conèixer i manejar, podem esmentar les següents:

1. Ús de Facebook Stories: Després d’alguns mesos de proves, al setembre de l’any 2018, es va llançar la funció de Facebook Stories a tot el món. Aquesta funció va ser utilitzada per a la generació de campanyes en xarxes socials, per anunciants que li van treure profit al poder figurar a la secció de notícies. Amb aquesta funció, se li va possibilitar, a les empreses, la creació d’un format innovador on promocionar els productes o serveis.

2. Redisseny de les pàgines de Facebook per a dispositius mòbils: entre els principals canvis efectuats per Facebook, ens trobem amb la modificació del disseny de l’aplicació en telèfons intel·ligents o aparells mòbils. Això es porta a terme per tal de millorar l’experiència de l’usuari, en navegar i interactuar amb diferents usuaris o “amics”. De la mateixa manera, es pot observar modificacions pel que fa al contrast dels colors, i la mida de les lletres, la qual cosa facilita la lectura dels escrits en els mòbils intel·ligents. D’altra banda, comptem amb el canvi dels avatars quadrats, a avatars rodons, semblants als utilitzats a la xarxa social Instagram.

3. Estadístiques noves en els vídeos: Facebook ha possibilitat l’obtenció de noves mètriques que fa al contingut publicat en forma de vídeo.

4. Opcions novedoses per a la creació de vídeos: Facebook va llançar unes eines que permeten crear i optimitzar els vídeos, convertint les fotografies, i presentant una sèrie de plantilles.
Són moltes les actualitzacions efectuades per Facebook des del seu naixement, aquesta xarxa es manté al cim gràcies a la constant renovació.

Agencia marketing digital

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!