Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

17 de gener de 2022
0 comentaris

Core web vital google

Principals troballes de l’estudi

Les principals troballes de l’estudi són les següents:

Una mateixa pàgina web pot tenir puntuacions diferents al mòbil ia l’escriptori. Hauràs de tenir en compte diferents àrees a l’hora d’optimitzar una web.
Hi ha més URL de mòbil que descriptori amb una puntuació “lenta”. (Una URL obté una puntuació “lenta” si almenys una de les tres mètriques obté una puntuació de “lenta”.) També, hi ha una major quantitat dURLs en la categoria de “ràpides” per a escriptori que per a mòbils. Això podria significar que és més difícil optimitzar per al mòbil que per a lescriptori.
Les URL amb posicions principals “ràpides” ja tenen un bon rendiment a les cerques. Com millors siguin les mètriques, millor serà la posició als resultats de cerca.
La majoria de les URLs tant en escriptori com en mòbils van mostrar valors “bons” del Largest Contentful Paint (o renderitzat del major element amb contingut, en espanyol).
Optimitzar els Core Web Vitals podria augmentar el posicionament en els resultats de cerca.
Les mesures per als mòbils i per a l’escriptori varien a totes les URLs.

Metodologia

La metodologia que hem adoptat a l’estudi és la següent:

Hem recopilat 10.000 paraules clau aleatòries de la base de dades dels Estats Units de Semrush Sensor tant d’escriptori com de mòbils.
Les paraules clau procedien de diverses categories/nínxols i el seu volum de cerca també era variat.
Els resultats de cerca es van analitzar i recopilar el 15 de febrer de 2021.
Per a cadascuna de les paraules clau, hem recopilat les 10 URL principals dels resultats, al voltant de 78.867 URL d’escriptori i 78.434 URL mòbils.
Per a totes les URL recopilades, hem analitzat les tres Core Web Vitals principals: LCP, TBT i CLS.

Tingueu en compte que hem utilitzat el TBT en lloc del FID, a l’eina d’auditoria de Semrush, ja que Google prefereix utilitzar el TBT com una mètrica més eficaç per comparar i optimitzar. Consulteu l’optimització FID de Google per a més detalls.

L’estudi s’ha realitzat amb dades de “laboratori”, és a dir, no hem recopilat dades reals dels usuaris d’una API de Google.

Les dades mostrades corresponen a una sola pàgina, no a tota la web. És important perquè els Core Web Vitals són mètriques de les pàgines, no de la web. I és crucial entendre si les mètriques estan “bé” o no per a una pàgina concreta.

La investigació s’ha fet abans que les mètriques afectin els resultats a l’actualització del juny. Amb aquestes dades, els especialistes SEO i propietaris de webs, poden preparar els seus llocs per a la actualització  com indica la agencia seo madrid.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!