Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

30 d'agost de 2018
0 comentaris

Campanyes Sem: una eina que optimitza els resultats de cerca

De segur ja saps el que és el SEO, però ¿coneixes sobre les campanyes Sem ?, en aquest article no només et definirem el terme sinó que t’ensenyarem a aplicar-lo per impulsar la teva pàgina web a través dels cercadors.

Motor de cerca Màrqueting o motor de cerca amb màrqueting “Sem”, són bàsicament enllaços de patrocinadors o campanyes d’anuncis publicitaris pagament, que permet una millora en la visualització i recerca de la pàgina web, és una eina que s’utilitza quan hi ha alts nivells de competència on el posicionament SEO no és suficient, utilitza Keywords o paraules claus que permeten que la recerca de la pàgina o l’article sigui més fàcil i ràpid.

A diferència del SEO, el Sem és una eina costosa, però és una opció gairebé obligada si vols que el teu lloc aparegui en les primeres pàgines dels cercadors com Google o Yahoo !, les dues eines són complementàries, amb el SEO s’estableix i es garanteix que la recerca realment porti directament a la pàgina i Sem ho fa més ràpid quan hi ha altres pàgines que ofereixen un servei similar.
Les bases de les campanyes Sem són les següents:

• Les campanyes Sem són els anuncis ombrejats que apareixen a la pàgina de cerca que optimitzen els resultats de cerca.

• Es podria dir que té voluntat pròpia ja que decideixen quan aparèixer en les recerques que la campanya consideri necessària.

• L’execució dels Sem van lligats completament a la paraula clau, determina les similituds i els agrupa en clúster que generen diferents anuncis.

• És una eina pagament per clic o pagament segons les licitacions que es donin entre les competències.

• En alguns casos el valor d’inversió és menor ja que el cost principal es pot costejar per temps o per campanyes.

• És una eina versàtil que organitza els anuncis de segons el públic o target.

• No genera anuncis complicats només estableix un títol curt, l’URL de l’anunci, l’URL final i el text.

• Permet triar les landing page o pàgines finals per anunci, i seran redirigides a través de la o les paraules claus seleccionades.

• Les modificacions estan permeses mentre transcorre la campanya.

• es poden tenir una campanya Sem amb diferents anuncis.

• Posseeix una opció de control, on es visualitza les anàlisis, en el cas de Google es monitoritzen mitjançant Google Adwords.

En el cas de Google que sens dubte és la versió de campanyes Sem més utilitzades en el món i la seva utilització no és molt complicada però si es requereix una garantia en l’optimització existeixen centenars d’agències o agents que ofereixen el servei i poden guiar-te en el procés revisant els resultats per tal de fer les modificacions necessàries per optimitzar els resultats de cerca com indica la experta en seo barcelona judith sauch.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!