Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 de juliol de 2018
0 comentaris

Aspectes a considerar en l’estratègia de SEO

Abans de parlar dels diferents mètodes d’estratègia de SEO, cal definir-lo. Doncs, el SEO es refereix a la ubicació en els cercadors i desenvolupament dels motors de cerca … Per tant és el procés mitjançant el qual es millora o permet amb més facilitat la visibilitat d’un lloc web en específics, en els resultats dels diferents cercadors segons un consultor seo.

Cal destacar que, hi ha diversos factors en què els motors de cerca a la xarxa es basen per col·locar una pàgina. Però els factors determinants i bàsics són l’autoritat i la rellevància.
Pel que fa a l’autoritat fa al·lusió a la popularitat de la pàgina web, ja que com més visites tinguin, la informació que conté es farà més valuosa pel que el motor de cerca el tenen més pes … I per aconseguir això s’usa estratègia de SEO

Pel que fa a la rellevància, es refereix al vincle relacional que té la pàgina web enfront d’una recerca donada.

Amb això queda clar que el SEO és fonamental i rellevant, ja que fa molt útil la teva pàgina web, ja sigui tant per als usuaris com per als motors de cerques.

Diversos mètodes d’estratègia del SEO.

El primera estratègia de SEO és la satisfacció dels objectius dels teus usuaris, ja que ells representen el centre de les accions de màrqueting. Fes-ho creen continguts en bloc en les quals satisfaci les seves expectatives.

– Recorda vigilar la velocitat del teu lloc, de manera que la velocitat de càrrega és fonamental … Ja que si el teu lloc no és veloç els clients han de procedir a l’abandó per absència de les seves satisfaccions. Per millorar la velocitat hi ha eines electròniques que t’ajudaran amb això.

– Sempre has de tenir en compte la idea de millorar les experiències dels teus usuaris, per tant has d’evitar aquells factors que fan que l’usuari abandoni. Un exemple d’això poden ser elements emergents que apareixen per tota la pàgina, impedint la seva correcta visibilitat.

– Tingues presentin el contingut mobile friendly, ja que cada vegada més es realitzen recerca per dispositius mòbils. Per això el contingut ha de ser òptim i idoni per veure en qualsevol tipus de dispositiu.

– Aporta contingut original i únic, que facin ressaltar aquesta diferència respecte a altres llocs web que no el tinguin. Un exemple d’això pot ser la redacció dels post, atès que aquest punt únic li atorga més valor a la teva pàgina.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!