La història de l’optimització de motor de cerca

 

Un problema difícil en escriure un historial d’optimització de motors de cerca (SEO) és l’etiologia fosca del seu naixement. Per defecte, el terme optimització de motor de cerca implica que s’ha de considerar un historial rellevant després del desenvolupament dels motors de cerca. Un aspecte problemàtic d’aquesta implicació és el fet que els motors de cerca i Internet no sempre van tenir la seva forma moderna. Per exemple, es pot dir que Internet pot rastrejar les seves arrels fins a 1958 quan AT & T va introduir el primer mòdem comercial, permetent a les computadores remotes comunicar-se a través de línies telefòniques normals. Si bé les arrels tècniques d’Internet ja estaven en ús, el terme “Internet” no va arribar a existir fins a desembre de 1974, quan es va adoptar el terme en la Sol·licitud de comentaris (RFC) 675 publicada al Programa de control de transmissió d’Internet . Gairebé al mateix temps, “un Internet” va guanyar un ús més comú ja que ARPANET estava interconnectat amb NSFNet per significar qualsevol xarxa interna que fa servir TCP / IP.

A mesura que Internet va evolucionar, una major comprensió de la necessitat d’organitzar i trobar dades distribuïdes va inspirar als desenvolupadors a crear alguns mitjans per buscar informació. El 1990, el primer motor de cerca identificat es va crear com un projecte escolar i era un índex basat en text de fitxers “arxivats” i compartits del Protocol de transferència d’arxius (FTP), pel que va rebre el nom de “Archie” perquè el nom s’ajustava als paràmetres de longitud. Aquesta eina no s’assemblava a la forma moderna actual d’un motor de cerca amb una interfície d’usuari gràfica i algoritmes complexos de back-end per trobar, recopilar i organitzar informació. Igual que Internet, els motors de cerca van evolucionar a mesura que s’avançaven en la tecnologia i sorgien les necessitats.

Per exemple, el 1992, Gopher es va convertir en el primer motor de cerca que usava un paradigma d’hipertext. Només un any després, el navegador web gràfic Mosaic va millorar la interfície principalment basada en text de Gopher. Gairebé al mateix temps, Wandex es va convertir en el primer motor de cerca a rastrejar la indexació web i la cerca de pàgines indexades a la web. El 1998, els principals motors de cerca trobats en l’actualitat estaven en desenvolupament.

SEO simptomàticament va sorgir del desenvolupament dels motors de cerca i la World Wide Web. Com les capacitats de recerca en llenguatge natural es van dissenyar en les eines del motor de cerca, es va descobrir que la rellevància dels resultats classificats té importància en el trànsit que arriba a les pàgines web. En lloc de que el web fos simplement una col·lecció d’arxius compartits, la World Wide Web va obrir conceptes de comerç electrònic i màrqueting a Internet. En guanyar noves vies de vendes, les empreses van trobar valor en la creació i promoció dels seus llocs web.

Els primers pioners en el camp de la SEO també van trobar que Internet no només és interessant, sinó que també és un fabricant de diners viable per a la indústria. Per exemple, el 1994, Greg Boser va descobrir que podia fer servir Internet per vendre equips d’escuma protectora per combatre incendis. Va construir un lloc web i va començar a buscar formes d’atreure clients potencials al seu lloc per vendes. De la mateixa manera, el 1996, Christine Churchill va descobrir el potencial del màrqueting a Internet després d’haver creat llocs web per al seu ocupador i va notar el treball intensiu relacionat amb el manteniment. El seu espòs i un amic van desenvolupar eines de programari per reduir la càrrega. Aviat, ella va crear una companyia en línia que ven aquestes eines de programari. Aquestes primeres històries explorades es troben a la col·lecció d’entrevistes a La història de SEO.

Molts d’aquests primers pioners finalment es van reunir i van aprendre els uns dels altres, ja sigui en persona o mitjançant subscripcions a butlletins d’email màrqueting relacionats amb aquest nou camp del màrqueting de cerca a Internet. Per exemple, el 1995, John Audette va formar Multi-Media Marketing Group (MMG) a Lake Oswego, Oregon, en la venda de 4,000 còpies del seu llibre en línia de $ 30 sobre màrqueting a la World Wide Web. Va reclutar a molts futurs pioners de SEO, inclosos Marshall Simmonds i Derrick Wheeler, qui finalment es van mudar amb John a Bend, Oregon el 1997. Originalment, John tenia plans d’ajudar a les empreses amb projectes multimèdia, però va descobrir que amb el creixent ús de el web per a màrqueting en línia. grans oportunitats en el mateix. Per exemple, MMG va crear el famós butlletí informatiu de màrqueting d’Internet I-motor que tenia entre 15 i 20,000 subscriptors.

Agencia seo barcelona de Judith sauch

 

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *