Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

7 de gener de 2019
0 comentaris

Contingut SEO per a Google

Si penses que Google tens capacitat per reconèixer l’estil del contingut dels teus escrits,  és un greu error. Tu pots pensar que el contingut de qualitat té a veure amb l’estil de la redacció com si es tractés d’un ésser humà,  en lloc dels robots que  Google utilitza per posicionar un lloc Web.

¿Qué és el contingut de qualitat per a Google segons un consultor seo?

Així com el contingut de qualitat per a Google no té res a veure amb l’estil , tampoc ho té en relació a la gramàtica ni a la semàntica.

Si bé el contingut de qualitat per a Google no pot ser analitzat sota aquests dos aspectes, els robots no poden exercir la comprensió de textos però simula fer-ho sobre la base de prova i error. En definitiva a partir d’encerts descobreix una informació de qualitat.

Factors que influeixen en Google per posicionar:

Existeixen factors en els quals Google es basa per a considerar un contingut de qualitat, per exemple: El domini i la seva autoritat

Segons l’autoritat, un lloc web compta amb un PA, si aquest lloc web genera un link natural al teu Google considera que el teu contingut agrada.

Però a més dels links externs que són útils quan són naturals també considera la freqüència amb què publiques al bloc. Un lloc web antic amb contingut actualitzat té més autoritat q un de nou tot i que el actualices.

Las xarxes socials:

Una pàgina posiciona a mesura que rep més visites. És per això que el feedback que puguis rebre de les xarxes social també ajudarà al teu blog a posicionar millor. L’extensió del text

Google també considera com qualitat de contingut a l’extensió dels articles. Un article de 1000 paraules dóna a entendre que es troba escrit amb molts detalls.

Estendre’t en paraules només amb l’objectiu de conformar a Google no n’hi ha prou, ja que també has de pensar en el lector pugui trobar el que buscava amb alguna capacitat de síntesis.

Si els continguts de qualitat agraden als lectors, els cridarà a participar-hi.Si recentment has creat un blog no pots esperar molts comentaris, però si ja fa algun temps que ho vas crear i no rep cap, alguna cosa està fallant.

D’altra banda quan els comentaris estan ben formulats donen lloc al fet que Google indexi el teu blog.

Las paraules clau:

Si bé l’ús de les paraules clau no es relacionen amb el contingut de qualitat segons Google, influirà en el seu posicionament.

Utilitza de forma estratègica les paraules clau, principalment en el títol, en la mega descripció i algunes poques vegades més dins el text però mai abusis d’elles, ja que les has de inserir de forma natural.Las marques tipogràfiques:

Les marques tipogràfiques són útils per a ser utilizades:

Per exemple “cursiva”; “Negreta”, title 2 “; “Title 3”.

Oblida’t del seu ús segons el que indica la Reial Acadèmia Espanyola. Amb el contingut del teu bloc necessites del SEO.Amb les marques tipogràfiques li estàs indicant a Google les paraules de major importància dins del text.

Si bé tampoc indica que és un contingut de qualitat t’ajuda a que Google pugui adonar-se que es tracta d’un contingut important per als resultats de cerca aconsella una agència seo barcelona.

En poques paraules els links externs naturals t’ajuden a tenir autoritat. Òbviament que ho aconseguiràs de poc.El contingut de qualitat que ofereixes al teu públic al promocionar-lo en les xarxes socials t’ajuda a donar a conèixer el teu lloc web. Aconsegueixes més visites i també t’ajuden a posicionament.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!