Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 de desembre de 2018
0 comentaris

SEO per restaurants

4 consells locals de SEO per a restaurants

Si bé la saviesa general de SEO és aplicable, si estàs executant un lloc web de restaurant, un expert en SEO aprofundeix en els detalls de les opcions disponibles especialment per a aquesta categoria empresarial, com aconsella un consultor SEO.

Cada nínxol té els seus propis desafiaments i oportunitats de SEO i, si bé els articles de SEO en general poden oferir molta informació sense importar en quin sector es trobi, sovint no poden afectar tots els matisos d’una indústria en particular.

Si bé molts d’aquests consells es poden ajustar perquè s’apliquin en altres sectors, són especialment per a aquells de són propietaris o treballen amb restaurants. Així que anem a aprofundir en els factors:

Restaurant SEO tip # 1: Google My Business

Dit això, hi ha moltes característiques noves i no òbvies en el marc de la seva llista de Google My Business, i algunes d’elles només estan disponibles per a restaurants.

Publicacions de Google

Una de les meves noves addicions favorites al restaurant arsenal de SEO és Google Posts, que s’està estenent a totes les empreses.

Es pot accedir a les publicacions a través de la teva pàgina de l’editor de llistes de Google My Business i brindar l’oportunitat d’agregar una publicació de fins a 300 paraules amb una imatge.

També pots crear esdeveniments amb hores d’inici i finalització. Quan la gent busca teu negoci, veuran les teves publicacions en el gràfic de coneixements a l’escriptori, però, potser el més important per als restaurants, en dispositius mòbils.

Publicacions de Google en serps

Amb les publicacions, els restaurants no només poden anunciar promocions i esdeveniments, sinó també reclamar molts més productes a Google de forma gratuïta.

URL ràpides

I parlant de reclamar més producte de forma gratuïta, el 10 d’agost es va llançar una actualització de Google My Business que va permetre a les empreses afegir enllaços addicionals a pàgines més profundes al seu lloc.

Si bé aquesta capacitat està oberta a totes les empreses, els restaurants semblen obtenir el millor d’ella. Els restaurants poden afegir enllaços addicionals al seu menú  i al seu URL de reserves.

Fins i tot se’t permet enllaçar a una pàgina que no està en el teu propi domini si utilitzes un proveïdor extern per proporcionar alguna funcionalitat transaccional.

Restaurant SEO tip # 2: Citacions

Les cites són importants per a la majoria, si no totes, el SEO local, però en cap sector és més important que en els restaurants. Això es deu al fet que, per als restaurants, les cites no són només un senyal de SEO local sinó també una font de trànsit sòlida.

Llocs com FourSquare i Yelp generen vistes significatives, trucades directes i trànsit, i són particularment forts en les consultes de restaurants.

Restaurant SEO tip # 3: Aconsegueix el teu menú en els resultats.

El 2014, el que sembla una vida de SEO, Google ha afegit les dades del menú directament en els seus resultats de cerca.

Aquesta característica sembla ser ignorada en gran mesura pels restaurants, però és una àrea molt valuosa dels resultats.

Restaurant SEO tip # 4: Schema

Si ets un SEO experimentat, és probable que sàpigues crear marcat de Schema ara, però per als neòfits, aquest és essencialment el codi que es lliura amb la teva pàgina web (encara que no és visible per als humans si fa servir el JSON-LD preferit) que envia a Google (i altres rastrejadors, és clar) detalls sobre la teva pàgina i el teu contingut.

Aquest codi es pot posar en qualsevol lloc de la pàgina, però generalment es col·loca en el <encapçalat>.

Experts en marketing digital a l `agencia marketing online

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!