Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de novembre de 2018
0 comentaris

Campanyes de whats app

WhatsApp com a Eina de Màrqueting

Segons sembla i donats els números d’aquesta eina de màrqueting, veiem que WhatsApp s’està fent un lloc en el mercat de la publicitat. Però … què és WhatsApp màrqueting?

¿Què és WhatsApp Màrqueting?

Una bona definició seria: “WhatsApp màrqueting és l’ús de l’aplicació de WhatsApp com a eina de màrqueting i promoció”.

WhatssApp Enviament Massiu

WhatsApp és una aplicació gratuïta a través de la qual enviem missatges als nostres coneguts, però … i si la fem servir per a l’enviament massiu de publicitat?

Avantatges de WhatsApp Màrqueting

-Gran quantitat de visualitzacions diàries.
-Proximitat amb l’usuari (necessites el seu núm per contactar)
-Facilitat d’ús des de la web de WhatsApp.
-Més impressions que altres estratègies publicitàries
-Elevat CTR.

L’ús de WhatsApp per a l’enviament massiu de publicitat ja és un fet, i és que el bé que està funcionant juntament amb els seus baixos costos per campanya el converteixen en una eina molt potent.

Possibilitats i passos per fer W-màrqueting

-WhatsApp Màrqueting Strategy
-WhatsApp és una eina que per als social media manager i els departaments de màrqueting de les empreses anirà creixent en importància al llarg dels propers anys, i és que les seves possibilitats van molt més enllà del simple enviament de sms massius.

Possibilitats que ofereix com a eina:
-Enviament d’ofertes.
-Realització de Sortejos.
-Enviament de notícies i novetats.
-Enviament de vídeos, àudios o altres continguts.
-Enviament de cupons promocionals.
-Enviament de continguts amb enllaços cap a Langing Pages (optimitzades per a mòbil clar).
-Atenció al client.
-Servei postvenda.
-Confirmacions de reserves.

Com fer W-màrqueting en una Pime

1) Prepara la teva Base de Dades

El més important és preparar una bona passada de dades amb el teu públic objectiu. Una base de dades no són tots els teus contactes, una base de dades ha d’estar segmentada per poder enviar-la als diferents tipus de clients als quals et vas a dirigir en cada campanya.

En qualsevol cas sempre és imprescindible una bona base de dades per obtenir uns bons resultats.

2) Defineix el missatge que vols enviar.

Un cop tinguis la base de dades llesta , el següent és centrar-se en el missatge. Característiques d’un bon missatge de WhatsApp Màrqueting:

Enfocament: Recorda a qui anaves a enviar el missatge. El segment al qual et dirigeixis definirà el contingut del mateix.

Curt i clar: Ningú recorda frases llargues. Cerca conceptes o frases originals.

Diferenciació: Bé en forma d’originalitat o d’alguna cosa que et distingeixi de la resta. Amb només crear un missatge diferent ja cridaràs l’atenció.

Mòbil: Optimitza els teus continguts per a mòbil. No se t’oblidi que al cap i a la fi el major percentatge de les impressions seran a través d’aquest canal.

3) Crea contingut audiovisual per a l’enviament

El contingut audiovisual és més viral. Els bons continguts d’àudio, vídeo i imatges són virals molt ràpidament a través d’aquest canal. Si pots recolzar-te en contingut d’aquest tipus per donar més força al teu missatge serà més fàcil que ho recordin i ho comparteixin amb els seus contactes.

4) Realitza l’enviament massiu de missatges

Si els teus enviaments seran realment grans oblida’t de fer-los mitjançant el Smartphone o grups de difusió. Si vas a fer Whatsapp màrqueting necessitaràs una plataforma específica per a això.

Plataforma d’enviaments massius de Whatsapp amb la qual podràs importar tota la teva base de dades i carregar-la senzillament. Les plataformes d’aquest tipus verifiquen si el telèfon disposa de WhatsApp o no així que no tindràs problema a quantificar amb exactitud l’abast de la teva campanya.

Experts en digital a l`agencia seo barcelonaseo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!