Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

15 de novembre de 2018
0 comentaris

Normes de DMOZ

Les regles de DMOZ

A l’hora de generar trànsit i de tenir una major visibilitat en el nostre projecte gràcies a les eines que podem trobar a la xarxa, la creació d’una bona xarxa d’enllaços (o el que molts solen denominar com link building) resulta especialment clau. Gràcies a això, és molt possible que pugem posicions pel que fa a cercadors d’Internet es refereix i que, per tant, ens donarà una major visibilitat i presència a la xarxa de xarxes el que a la llarga ens reportarà un major nombre de visites.

 

 

Un dels directoris més populars no és altre que OPD (l’anomenat Open Directory Project), que és molt més conegut a la xarxa com DMoz, per la seva vinculació en els seus inicis a Mozilla. El seu ús és tan senzill com el plantejament en què es basa. DMoz és una plataforma d’Internet molt col·laborativa que s’ha convertit amb el pas del temps, des del seu llançament al juny d’un ja llunyà any 1998, en un directori enorme en què qualsevol pot introduir els seus suggeriments perquè s’afegeixin al mateix directori i una sèrie d’editors, que treballen per al portal de forma totalment desinteressada i voluntària, s’encarreguen d’acceptar o rebutjar les noves sol·licituds d’introducció i, en cas d’acceptar-los, d’ordenar-los entre totes les categories amb què compten en el seu directori obert .

 

Però no tot és tan senzill en DMoz com introduir un enllaç i esperar que els editors que s’encarreguen de filtrar  ho acceptin, ja que en aquest cas tots podríem col·locar tot allò que ens interesa per promocionar la seva base de directori , es molt especialitzat amb diferents temàtiques i amb contingut sempre interessant per lo que deixaria de ser real. Per això, DMoz té les seves pròpies condicions, a les que l’usuari que vulgui que la seva pàgina web o el seu portal favorit apareguin llistats ,s’ha de sotmetre a canvi. La primera de les condicions, i la més òbvia, té a veure amb la qualitat de totes i cadascuna de les pàgines que enviem , perquè puguin ser avaluades i acceptades pels editors d’aquest directori obert.

 

En cap cas admeten pàgines que encara estiguin en construcció o en què no quedi cent per cent clar quina és la finalitat d’aquest projecte. Si aquest és el teu cas i t’interessa introduir el teu portal en DMoz però encara et queden alguns retocs finals per realitzar, sempre és recomanable que esperis abans d’introduir la teva pàgina web en el directori a què aquesta estigui totalment finalitzada perquè és gairebé totalment segur que una pàgina encara en construcció no serà acceptada per l’editor que s’encarregui d’avaluar-la i dóna molt mala imatge de cara a una introducció posterior quan ja estigui totalment completada, ja que habitualment si una vegada és rebutjada en DMoz, no tornarà a ser acceptada una altra per a la seva avaluació. Per introduir el teu enllaç a DMoz tan sols has d’acudir a dmoz.org i buscar la categoria on creguis que millor pot encaixar el teu projecte.

Trieu només una, la que millor t`identifiqui i perquè d’una altra manera poden considerar que estàs realitzant algun tipus de SPAM. Quan sàpigues quina és la categoria més apropiada, tan sols has de clickar a afegir URL i podràs incloure la teva. El que més triga és el procés d’avaluació, que sol trigar cosa de setmanes. Si veus que al cap de tres mesos no t’han inclòs en el directori, sempre pots tornar a intentar-ho de nou. Això sí, intenta no saturar als editors incloent el teu URL massa vegades o acabaran per rebutjar-la de forma automàtica.

consultor seo Judith sauch experta en seo natural

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!