El que cal saber de Social Media ROI i Màrqueting ROI

El primer que hauràs de saber del Social Media ROI i Màrqueting ROI, és que no es mesura el Social Media ROI sinó més aviat el ROI del Màrqueting, igual hauràs entendre que és el que el client et demana si desitges estalviar-te una sèrie de contra temps . És pel que l’activitat de les marques a les xarxes socials té la necessitat de ser mesures.

Més però en la segona revelació del ROI, hi havia certa convicció de la realització del mesurament del social media ROI per aconseguir convèncer caps i clients i fins i tot utilitzar les eines com: gràfics, enquestes, test estadístics incloent una calculadora de ROI.

Social Media ROI i Màrqueting ROI

Per a la data es va arribar a deduir que existeix complicació per mesurar el Social Media ROI, Per algunes raons que s’assenyalen a continuació:

-És poc rendible l’usar informació sobre Social Media ROI.
-No es pot concebre d’una manera aïllada.
-Es necessita conèixer al públic objectiu.
-Hi ha poca maduresa de les canals socials.
-Poca estabilitat dels canals socials.

Per l’abans exposat, cal centrar-se en el ROI ja que cal portar l’activitat empresarial cap a la creació d’un valor i el retorn que es pot generar perquè el negoci pugui ser pròsper i amb un gran futur.
És el moment de parlar del ROI, hem de fer una anàlisi d’ell en les activitats empresarials perquè hem de centrar-nos en les activitats de l’entorn digital òssia el Màrqueting ROI, és de molta utilitat per a deduir la rendibilitat perquè arriba a convertir-se en una relació existent entre la inversió de màrqueting i els dividends que són capaços de generar-se, ja sigui per vendes o per l’adquisició de clients potencials.

Podem deduir que si el Màrqueting ROI és positiu això vol dir que el projecte ha estat rendible, si per contra dóna com a resultat una cosa negativa, la inversió no és per res rendible i en aquest cas ens estaria ocasionant pèrdues en diners.

Quan fem els càlculs del ROI podem prendre decisions sobre inversions futures, perquè posseïm la informació requerida per poder determinar quins són els projectes que resultaran més rendibles i així escollir el camí més segur a prendre.

La inversió en màrqueting comprèn tots els costos relacionats amb la campanya en un període que s’especifica en l’avaluació. El Màrqueting ROI, és sens dubte un recurs que no resulta molt senzilla la seva implementació, però sense ella no pot existir un departament de màrqueting.

font:agencia marketing online barcelona

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *