Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 d'agost de 2018
0 comentaris

Google Tag Manager, una eina versàtil i útil per al nostre lloc web

Descobreix què és i com s’utilitza el Google Tag Manager

Ja hem parlat amb detall de les eines que tenim disponibles per a posicionar les nostres pàgines web, servei o producte en els primers llocs dels cercadors i en aquesta oportunitat et comentarem d’una altra eina versàtil que ens presenta Google es tracta del Google Tag manager, una manera d’integrar altres opcions de màrqueting digital, però comencem des de l’inici i descriguem que és aquesta eina i com podem utilitzar-la.

El GoogleTag manager, és una modalitat que ens permet modificar les etiquetes utilitzades per promoure el posicionament web, campanyes sem i control d’entrades d’usuaris als portals a internet, és una opció de modificació ràpida sense la necessitat de localitzar programadors o dissenyadors de pàgines web, aquesta és sens dubte una gran solució per a novells.

És una manera de controlar ràpidament els codis de la pàgina, a més Google Tag manager evita que s’ingressin codis amb errors que poguessin portar problemes a la pàgina i el millor és que és un servei completament gratuït.

L’administrador d’etiquetes de Google també té variants en les entrades al sistema, ja que pot manejar a través dels sistemes operatius Android o iOS presents el qualsevol dispositiu mòbil, per mitjà d’un SDK.

Un altre privilegi de l’eina és la seva versatilitat el que permet a usuaris novells gestionar les seves pròpies etiquetes, les instruccions de com fer-la servir te la descrivim a continuació:

• El primer que hem de fer crear un compte a Google Tag Manager.

• Posteriorment s’origina un contenidor on col·locarem les etiquetes que tenim a la pàgina web que volem administrar.

• Després l’eina proveirà el codi Tag Manager que hem de copiar i enganxar a sota de l’etiqueta “body” de l’HTML.

• Ja inclòs el codi podrem administrar completament les etiquetes amb l’ajuda de l’eina de Google.

• Si es desitja originar un nova etiqueta només hem de seleccionar a l’opció “nou” a la part superior de la finestra

És evident que l’eina és molt fàcil d’utilitzar, amb tan sols alguns passos i sense requerir una experiència en el camp és possible utilitzar el Tag Manager de Google, és la solució perfecta per administrar etiquetes i fragments del codi de tal manera que es puguin configurar les fonts sense arribar a la necessitat de crear novament un o diversos arxius binaris.

Així que si requereixes fer modificacions en les teves etiquetes o crear una altra, et recomanem utilitzis aquesta versàtil eina de Google que li ha solucionat la vida a molts usuaris tal i com confirma el consultor seo judith sauch.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!