15 de setembre de 2016
0 comentaris

AnyOption augmenta el seu pressupost de màrqueting

Ni cal que us recordem que AnyOption es tracta d’un dels brokers més destacats en el sector de les opcions binàries. Sempre han realitzat un gran esforç per complaure als traders i a força de treball dur han aconseguit arribar a les primeres posicions del sector. Ho han fet, això sí, sense fer massa soroll a les xarxes socials, que ara mateix són fonamentals per a qualsevol negoci que vulgui tenir una forta presència en línia.

anyoption

L’estratègia de màrqueting del broker s’havia basat en una difusió pels mitjans tradicionals (és a dir, televisió, ràdio, premsa especialitzada i premsa generalista, a més d’una mica d’Internet) per oferir les seves opcions binàries a gran escala. També l’arcaic mètode del boca a boca havia estat molt eficaç per a l’empresa, la plataforma era i continua sent tremendament accessible i senzilla.

Canviant d’aires publicitaris

No obstant això, el mes passat AnyOption anunciava que incrementava el seu pressupost en l’àrea de màrqueting en fins a 1,8 milions de dòlars. L’objectiu: unir-se al lucratiu i creixent boom que suposa anunciar-se també a través d’Internet amb una forta campanya en línia.

aplicaciones ios y android anyoption

D’aquesta manera, el broker té ara la possibilitat d’anunciar separada i consciència l’àmplia gamma d’opcions amb què destaca en el mercat com a avantatge competitiu principal i no només fer petits anuncis que no reflecteixen la grandesa dels seus diferents serveis. Amb això s’intentarà donar el següent pas a l’hora d’atraure el trader que ja ha sentit parlar d’ells.

Perquè atès que el nom del broker ja és reconeixible, ara només falta que el públic se senti interessat pels diferents trets que representen a AnyOption, qui segueix fent canvis diàriament per introduir novetats interessants.

AnyOption s’associa amb una altra empresa

Va a continuar amb aquesta tasca d’expansió la companyia de publicitat italiana Admobsphere, la qual ja porta més d’un lustre treballant amb l’empresa d’opcions binàries, i ha estat recíproc l’èxit d’una amb l’altra. La idea és que des d’ara Admobsphere s’encarregui d’absolutament tota l’estratègia comercial de AnyOption, i no només dels anuncis. Ara la italiana entra a gestionar el pressupost al seu aire i es pot dir que té el control total, afegint esdeveniments, patrocinis externs o associacions a les tasques habituals.

Pel que sembla, aquesta mesura podria anar encaminada a dominar la posició principal en el mercat europeu, que actualment no té, si bé sí la té en altres territoris. Això es dedueix del substancial increment de clients que AnyOption ha experimentat en països europeus com el Regne Unit o França des que treballa amb la publicista italiana.

El suport que li ha donat aquesta firma especialitzada en publicitat ha estat molt elevat, atès que ha estat seguint detalladament en els últims tres anys els moviments en línia de l’empresa d’opcions, concretament des que llancés la seva plataforma.

Una aliança que imposa respecte

L’anunci d’aquesta forta aliança – el pots veure en aquest vídeo de youtube sobre anyoption ha creat expectació a la competència i possibilitats de noves aliances. Admobsphere, que s’especialitza en publicitat en línia i mòbil, ha aconseguit un gran èxit recentment amb diferents marques causa de la personalització de les seves campanyes, l’experiència del seu equip tècnic i per al mesurament de resultats de forma quantitativa.

Video en www.youtube.com sobre el broker anyoption

Actualment disposa d’una plataforma pròpia molt innovadora que li permet augmentar l’eficàcia de la seva publicitat de contingut de vídeo a través de l’ús de sistemes que generen resultats immediats. A més, s’espera que incrementin en aquest 2016 un 30% els seus ingressos.

L’empresa italiana va ser la responsable que AnyOption es convertís en patrocinador exclusiu de l’equip italià de futbol Juventus a la samarreta. Una aposta que ha estat de gran ajuda per al broker a l’hora d’incrementar la seva quota de mercat europea.

Una col·laboració que ja ha donat bon resultat

La col·laboració entre AnyOption i Admobsphere ha donat tan bons resultats en el passat que els principals rivals d’aquest broker temen que ara que la seva relació és encara més profunda puguin disparar els seus índexs de popularitat en poc temps.

Per això no serà d’estranyar si altres dels brokers principals del mercat de les binàries prenen la decisió de recórrer a aquest tipus d’agències publicitàries per blindar les seves campanyes online. Almenys de moment Anyoption ha demostrat que és una molt bona idea.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!