COMPROMÍS-Iniciativa per Llíria

www.compromisperlliria.org

25 d'abril de 2008
0 comentaris

Comerços sense provocació

Segons l’estudi fet per l’ajuntament de Llíria dintre del Pla d’Acció Comercial, el 85% del comerços de Llíria no provoquen o inciten a la compra. Els aparadors són un element determinant i que no s’utilitza a l’hora de incidir sobre el potencial usuari o consumidor. La tècnica en la composició, la temàtica elegida del mostrari i els canvis de temporada no són el fort dels comerciants locals. Cartells antiquats o deteriorats, accessibilitat poc òptima, arquitectura feta per al consum ja consolidat són la tònica d’uns comerços que han invertit poc en modernització, noves tecnologies i aprenentatge de la psicologia comercial. Els comerços locals han de ser competitius si volen sobreviure en un mercat cada volta més canviant i han de ser ells mateixa els que han de proposar coses concretes i actuacions específiques a l’administració. Sempre estem a temps de canviar i aplicar noves fórmules de competitivitat. És el torn dels professionals. Passen, comparen i apliquen.    

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!