Llegeixo perplex i incrèdul que Amena, adquirida fa poc pel gegant France Télécom, llança un nou servei amb el que pretén sorprendre els seus clients d’arreu. Parlo del servei Ànim, segons el qual la companyia garanteix que després d’una conversa telefònica amb el mòbil pot fer-te saber quin és el teu estat ànim o el del teu interlocutor, així com quin és el nivell d’estrès de cadascú. A partir d’un sistema desenvolupat per Fujitsu es veu que analitzen el timbre, el to i la freqüència de la veu durant una trucada telefònica per diagnosticar-te el teu estat d’ànim. En fi, que aviat no caldran ni psicòlegs. Tot i que els defensors del sistema i l’empresa venen el servei com a infal·lible jo no m’ho empasso això. I si algun dia em sé analitzat per aquesta tecnologia intentaré alterar la meva veu per tal que encara ho tingui més difícil per encertar-la. Els avenços científics i tecnològics, si és que ho són, no haurien d’utilitzar-se per qüestions més importants?
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
ja t’ho donen com a valor afegit en els serveis de telefonía vol dir que el reconeixement de veu ja l’han utilitzat per fer selecció de personal i si has fet alguna sol.licitud, segur que han enregistrat la teva entrevista, com si fos un càsting… o per les compres de telemàrqueting etc…
PD: ara Tele2 (comprat per uni2) i utilitzat com a marca, Wanadoo i Amena ja tenen les tres plataformes i poden donar-te un paquet de comunicacions complert…
(les coses són com són, encara que no ho semblin)
Em sembla ha enganyifa, si no s’ha prova tal com a sortit del parlament de Catalunya amb alguns rectocs tecnics. O una millora sustancial del de Sau, en els aspectes juridics.
Em sembla ha enganyifa, si no s’ha prova tal com a sortit del parlament de Catalunya amb alguns rectocs tecnics. O una millora sustancial del de Sau a nivell de competències i per tant de finançament.