Mandat 1-O: Edificar la República Catalana Independent

2.044.038 VOTANTS, EL 90% A FAVOR DEL REFERÈNDUM D'AUTODETERMINACIÓ DE CATALUNYA ( 1r octubre 2017 ). Objectius: Completar la DUI, assegurar la Llengua, institucionalitzar la República i el territori.

3 de juliol de 2006
Sense categoria
0 comentaris

Directius que haurien de dimitir !

Els directius dels partits més catalanistes haurien de dimitir i ser substituits immediatament malgrat que el gravíssim mal per a Catalunya ja està fet. Els tres pilars de l’estatut del 30 de setembre de 2006 ha estat decapitats. El terme nació mal definit i fora de tota possibilitat d’aplicació real. El "Concert" econòmic titulat "solidari" pels mateixos que se l’han carregat ha estat bandejat del text deixant-nos indefensos davant l’espoli a que ens sotmet l’estat de la mateixa manera que ho hem estat aquests darrers 30 anys. I la bilateralitat entre Catalunya i l’Estat fora de joc i sota el domini total de les arbitrarietats d’un estat presó regit amb una constitució trampa.

A més tenin en copmpte que aquests directius pretenen allargar aquesta situació fatal per al nostre país durant 20 o 30 anys en la era de l’espai i de la mundialització, una vertadera desgràcia tercermundista!

———————–

Vegeu com són les coses quan es tracta de gent seriosa i sols per una pèrdua de 2500 milions d’euros, quan catalunya  perd aquests mateixos diners cada 62 dies. Enws roben a la cara i els directius Srs. Mas, Sr. Carod i Sr. Puigcercós per dir-ne tres no mostren cap signe de dignitat i respecte per Catalunya.

Notícia comparativa d’avui, 3 de juliol de 2006.: —————

La crisi a EADS i Airbus provoca la dimissió dels seus presidents

efecte dòmino Noel Forgeard, del consorci aeroespacial, i Gustav Humbert, del fabricant d’avions, paguen pel retard en la construcció del gegant A-380 danys Les accions s’han ensorrat i les pèrdues sumaran 2.500 milions

M.T. Coca

El copresident del consorci aeroespacial EADS, Noel Forgeard, i el de la seva filial i fabricant d’avions Airbus, Gustav Humbert, van dimitir ahir dels seus càrrecs. És el preu que han de pagar perquè no poden complir els terminis d’entrega del nou gegant de l’aviació, l’Airbus A-380, amb capacitat per a 555 passatgers, del qual s’havien d’entregar les primeres unitats a finals d’aquest any.

a quinze dies, el 13 de juny, Airbus va admetre que les entregues de l’A-380 s’hauran d’esperar entre sis i set mesos per raons industrials, cosa que significa que es limiten a nou els aparells que es podran entregar el 2007. La notícia no va agradar als inversors i les accions del grup europeu d’aeronàutica i defensa -que controla el 80% d’Airbus- es van enfonsar a la borsa de París, fins al punt que van perdre més d’una quarta part del seu valor. A més, en el cas de Forgeard, l’alt executiu s’ha vist esquitxat per les notícies de presumpte ús d’informació privilegiada, ja que es va desprendre d’un paquet d’accions abans de l’anunci del retard en l’entrega de l’A-380, que segons càlculs de la companyia comportarà unes pèrdues de 2.500 milions d’euros en els pròxims quatre anys.

EADS va informar ahir que els dos empresaris seran substituïts per Louis Gallois, al consorci EADS, i Christian Streiff, antic executiu del fabricant de materials de la construcció Saint-Gobain, en el cas d’Airbus. Gallois, líder dels ferrocarrils francesos SNCF, ocuparà la presidència d’EADS juntament amb l’alemany Tom Enders.

Sembla que per a EADS la d’ahir ha estat l’única decisió després de dues setmanes de contactes amb els seus accionistes, l’alemany DaimlerChrysler (22,5%), el francès Lagardère (7,5%) i l’Estat gal (15%).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!