Una vintena de ponents reflexionaran sobre la comunicació corporativa durant la 9a Setmana de la Comunicació de la UdL

La imatge que ens construïm d’un lloc, d’un producte o d’una empresa afecta de forma immediata la manera que tenim de percebre’l i de relacionar-nos-hi. És per això que avui, la major part dels territoris, empreses i/o institucions desenvolupen estratègies per incorporar la marca com un factor clau del seu èxit i de la seva competitivitat.

I així pretén recollir-ho la 9a Setmana de la Comunicació, que enguany tindrà lloc del 13 al 18 d’abril a la Sala Víctor Siurana de l’Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

Divendres 13 abril
SESSIÓ PRÈVIA
Espai: Saló d'actes
 
12.00. Presentació dels estudis de Comunicació i Periodisme Audiovisual
als alumnes de batxillerat. Jornada de portes obertes a les
instal•lacions dels estudis de Comunicació i Periodisme Audiovisuals.
“El gran nord”, sèrie de Tv3 rodada al Pallars Sobirà. Actriu: Marta Romero
 
Espai: Sala Víctor Siurana
 16.00. Inauguració de la Setmana de la Comunicació per part del Rector de
la UdL, Roberto Fernández Díaz i de Joaquim Capdevila, coordinador de la
titulació de Periodisme i Comunicació Audiovisual.
 
17.00. Gestió de marca. Introducció teòrica. A càrrec de:
• Marta Gràcia, Maximizer Coordinator de Google Espanya. Llicenciada en
Traducció i Interpretació per la Universitat Pontifícia de Comillas.
• Josep Rom, vicedegà de Tecnologia de la Facultat de Comunicació
Blanquera, Universitat Ramon Llull
• Juan Pablo Eslava, consultor i formador.
• Carles Feliu, Director de Marca de CaixaBanc.
Moderador: Silvia Ibáñez, delegada del Col•legi de Publicitaris de
Catalunya a Lleida.
 
 
Dilluns 16 abril
 Espai: Sala Víctor Siurana.
 16.00. El territori com a marca: el Montsec.
Presentació: Miquel Pueyo, director de la Càtedra de Periodisme i
Comunicació de la Universitat de Lleida.
 
Taula rodona. Ponents:
• Miquel Rafa, cap de l’Àrea de Territori i Medi Ambient de l’Obra Social
de CatalunyaCaixa.
• Vidal Vidal, escriptor, especialista en turisme.
• Salvador Ribas, director científic Consorci del Montsec.
Moderador: Lluís Visa, periodista.
 
Altres: Amb el planetari portàtil podreu gaudir d'un viatge per l'univers
entre les 16 i les 20 hores al Claustre de la Pensativa de l'Edifici del
Rectorat
 
18.00. Enologia i territori
Presentació: Carol Sorribas: Especialista en màrqueting amb causa i
màrqueting social.
Conferència a càrrec de Tomàs Cusiné, President de la Ruta del Vi de Lleida.
Conferència-taller a càrrec d’Ivà Gallego, enòleg del celler Lagravera.
 
 
Dimarts 17 abril
 
La ciutat com a marca
Espai: Sala Víctor Siurana
 
16.00. Marca Barcelona.
Projecció de diferents fragments de pel•lícules on es visualitza Barcelona.
Taula rodona:
Toni Puig, professor de Branding Públic a ESADE.
Enric Casas, exdirector de Comunicació Corporativa i Qualitat de
l’Ajuntament de Barcelona.
Manuel Delgado, Professor a la Universitat de Barcelona, antropòleg. Autor
de la “Ciudad mentirosa”.
Moderador: Jordi Nieto, professor de Comunicació Audiovisual de la
Universitat de Lleida.
 
18.00. Marca Lleida.
Presentació: Marcel•la Andreu, responsable de Comunicació de Global Lleida.
Conferència a càrrec de Carles Porta  i Òscar Rodríguez, productors
audiovisuals. “El mecanoscrit del segon origen” i la implicació de Lleida.
 
 
Dimecres 18 abril
 
Espai: Sala Víctor Siurana.
 
12.00. Taula rodona: La salut i l’esport com a marca corporativa
• Pep Castarlenas, director-gerent d’Ekke.
• Fundació Ferreruela (ONG). Xavier Caufapé gerent de la Fundació Ferreruela
• Carolina López, directora de botigues i canals de distribució de l’Àrea
de Màrqueting del RCD Espanyol
Moderador: Domingo Ribes, responsable de la sucursal a Lleida de Mussap.
 
16.30. Marca als mitjans
• Ignasi Aragay, director adjunt del diari 'Ara'.
• Enric Marin, expresident de la Corporació Catalana de Mitjans
Audiovisuals (CCMA) i professor de la Facultat de Ciències de la Informació
de la Universitat Autonòma de Barcelona.
Moderador: Josep Lluís Cadena, president de la Demarcació de Lleida del
Col•legi de Periodistes de Catalunya.
 
18.00. Cloenda de la setmana de la comunicació

 

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *