Però, quan es tracta d’organitzar actes de difusió del vi en espais públics a la ciutat de Barcelona, sempre o quasi sempre aquestes iniciatives acaben ensopegant amb la mateixa pedra: una ubicació desencertada que resta presència de públic potencial, com ja hem manifestat en algun altre post.
Aquest passat cap setmana s’organitzava a la Barceloneta, entre la platja i el port vell, un acte promocional enoturístic d’una de les zones vitivinícoles més importants de Catalunya. Es notava que s’havia fet una forta inversió i oferia activitats de prou interès. Però, a banda d’algun aspecte més o menys discutible, s’hi trobava a faltar força més públic.
I no ho són perquè se situen a la perifèria del centre real de la ciutat, on hi cal desplaçar-se expressament.
Iniciatives d’aquestes característiques mereixen trobar una ubicació en espais de la ciutat que no sols siguin cèntrics, si no sobretot centrals: rambla de Catalunya, passeig de Gràcia, plaça de Catalunya, Gran Via de les Corts Catalanes, plaça de la Catedral … sí són llocs que, per l’afluència de vianants, pronostiquen un èxit segur gairebé d’avançat.
Les regidories de Ciutat Vella i de promoció econòmica (sí, el vi és una activitat econòmica primordialment) s’haurien de posar les piles algun dia i “activar-se” elles també.
Més fets i no paraules.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!