Saül Gordillo www.saul.cat

Bloc sense fulls

22 de juny de 2009
0 comentaris

La web 2.0 en la creació de marca de les ciutats

Aquest cap de setmana s’han celebrat a Roses les jornades de Marca Ciutat, on es va destacar la importància de la web 2.0 en la projecció de les ciutats [ACN: La presència a les xarxes socials d’Internet, la gran “assignatura pendent” de les ciutats a l’hora de crear marca]. L’Agència Catalana de Notícies (ACN) ha estat l’agència oficial de les jornades, en què hi va participar la subdirectora, Anna Nogué, per explicar el paper de les agències en la difusió de marca de les ciutats.

[L’ACN, seleccionada agència oficial de Marca Ciutat]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!