SAÓ

col.lectiu de reflexió rural

10 de gener de 2010
0 comentaris

Estudi de la cadena de valor i formació dels preus de la pera

El conjunto de todos los costes producidos en la cadena de valor de la pera absorbe casi la totalidad del precio de venta al público

Aquest és el títol de l’estudi realitzat per l’Observatorio de Precios de los Alimentos del Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino. La investigació evidencia que el conjunt de tots els costos de producció en la cadena de valor de la pera absorveixen quasi la totalitat del preu de venda al públic.

Els elements estudiats per a fer aquest estudi corresponen a la campanya 2007-2008 en què el conjunt de tots els costos productius en la cadena de valors de la pera assolí el 97% del Preu de Venta al Públic amb IVA en el cas de la distribució moderna i el 84% en la cadena tradicional. L’estudi indica que la major part de la comercialització en origen de la pera es produeix en la temporada de tardor i hivern i decau durant els mesos d’estiu.

Estudi Cadena de valor y formación de precios de la pera 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!