Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

8 de juny de 2022
0 comentaris

SEO perque aplicar

Què és SEM?

El SEM es pot definir com lús d eines per optimitzar la visibilitat de les pàgines web a través dels motors de cerca gràcies a campanyes pagues de publicitat.

 

Què és SEO?

El SEO és una disciplina que consisteix a aplicar diverses tècniques dins i fora dun lloc web per donar-li visibilitat en els motors de cerca.

La diferència més gran entre SEO i SEM rau que el primer ofereix resultats orgànics i el segon aconsegueix beneficis a través de campanyes pagues.

 

Avantatges del SEM

Alguns avantatges del posicionament SEM són els següents:

1. Resultats a curt termini. Una campanya molt ben planificada brinda resultats des del primer moment.

2. Pots controlar la inversió. El pressupost de la campanya és elegit per l’anunciant.

3. Àmplia quantitat de paraules clau de posicionar. Les paraules clau han de correspondre exactament al que oferim.

4. Es poden estimar els resultats. És possible pronosticar els resultats tenint en compte la inversió i el cost per clic de cada paraula clau.

Desavantatges del SEM

El SEM també pot presentar alguns desavantatges:

1. Un cost alt inicial. La inversió des del primer moment és alta. Depenent de quant invertim, podem generar millors resultats.

2. Cal invertir de manera contínua. Si deixem d’invertir, no en percebrem resultats.

Avantatges del SEO

El SEO brinda els beneficis següents:

1. Resultats estables. El posicionament SEO ofereix resultats de forma contínua i equilibrada.

2. Bona rendibilitat. Després de posicionar-nos correctament, amb un manteniment serà suficient per seguir en les primeres posicions dels cercadors sense cap cost.

3. Contingut de qualitat. Perquè el SEO funcioni, els nostres textos han de tenir informació rellevant.

4. Augmenta la visibilitat de la teva marca. Els clients i usuaris tindran una bona impressió de la teva marca, en mantenir la teva web a les primeres posicions.

Desavantatges del SEO

Alguns desavantatges del SEO són ​​els següents:

1. Resultats no immediats. Cal tenir paciència perquè els resultats orgànics requereixen temps.

2. Paraules clau reduïdes. No es pot posicionar un gran nombre de paraules clau.

 

Com combinar SEO i SEM

El SEO i el SEM busquen atraure i generar trànsit a la web, cosa que es tradueix en més vendes. És per això que combinar ambdues tècniques brinda bons resultats. A continuació, algunes recomanacions per aconseguir-ho:

1. Fes servir principis SEO per sectoritzar els anuncis SEM. Feu una investigació i una anàlisi de paraules clau amb un alt índex de conversió per pagar els vostres anuncis. Aquesta investigació sha de dur a terme seguint els principis del SEO.

2. 75% SEO i 25% SEM. Segons els experts, cal invertir un 75% en creació de contingut de qualitat i un 25% en el pagament de publicitat.

3. Busca suport als resultats immediats que atorga el SEM. El SEO és efectiu, però pren temps. És per això que donar suport als resultats immediats del SEM pot ser de gran ajuda en expert seo barcelona.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!