Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

8 de febrer de 2022
0 comentaris

SEO

1. Realitzar una auditoria SEO et permet conèixer la velocitat de càrrega de la teva pàgina
conèixer la velocitat de càrrega de la teva pàgina
Un dels avantatges de fer una auditoria SEO és conèixer la velocitat de càrrega web, ja que et permetrà millorar lexperiència dusuari. Alguns factors que poden afectar la velocitat de càrrega són el tipus de hosting, codis, el pes de les imatges i fitxers. Per això, et recomanem optimitzar i comprimir imatges.

Si vols conèixer la velocitat de la teva pàgina web pots fer servir Google PageSpeed.

2. Identificar els keywords que et permetrà posicionar-te a Google
Identificar els keywords que et permetrà posicionar-te a Google
Quan demanis l’ajuda dels especialistes en SEO, ells podran identificar les paraules clau que pots utilitzar per posicionar articles al bloc o en el contingut de la teva pàgina web que estiguin posicionades a la teva pàgina web. Hi ha eines que et permeten conèixer les paraules clau adequades per a la teva estratègia, com ara Google Keyword Planner, Google Search Console, entre d’altres.

3. Identificar els enllaços trencats que perjudiquen el teu lloc web
Identificar els enllaços trencats que perjudiquen el teu lloc web
Hi ha molts factors que podrien alterar el posicionament SEO. Per això, l’auditoria SEO us permet identificar els enllaços trencats, que perjudiquen o us fan perdre el vostre posicionament web. Això pot passar quan canvies o renoves la teva pàgina web.

4. Conèixer la qualitat de contingut al bloc i web
Conèixer la qualitat de contingut al bloc i web
De vegades, quan es comença a fer una web des de zero, es comet l’error de no prioritzar la qualitat del contingut que hi haurà al lloc web. Per això, l’auditoria SEO t’ajudarà a conèixer quines accions has de fer per millorar els teus continguts SEO. Per exemple, afegint o mantenint keywords; i millorant lestratègia de link building.

5. Detectar enllaços duplicats que et fan perdre posicionament web
Detectar enllaços duplicats que et fan perdre posicionament web
Si no volem perdre posicionament SEO, hem d’evitar tenir contingut duplicat a tot el lloc web. L’auditoria SEO et permet trobar contingut duplicat, i si fos el cas, t’ajuda a reparar-lo com més aviat millor per pujar a les posicions de Google i evitar pirateria, o en els pitjors casos, tenir una penalització.

6. Conéixer si la teva pàgina web és apta per a la versió mobile
Conèixer si la teva pàgina web és apta per a la versió mòbil
Gairebé el 80% dels usuaris ingressen a pàgines web des del dispositiu mòbil. Per això, és important que totes les empreses tinguin en compte l’experiència de navegació i el comportament de l’usuari, en el moment d’afegir la versió mobile. Aquesta acció ajudarà lusuari a trobar informació verídica i ràpida.

7. Identificar si les etiquetes HTML estan ben utilitzades
Identificar si les etiquetes HTML estan ben utilitzades
No hem de menysprear el contingut per al teu lloc web. Un altre factor que has de reconèixer en una auditoria SEO és el bon ús de les etiquetes HTML. Què vol dir? Per exemple, quan es redacta per a articles del bloc o fins i tot per a l’estructura web, caldrà tenir en compte els punts següents:

Optimitzar imatges.

Buscar paraules clau.
Usar etiquetes H1, H2, H3 i H4.
Utilització de metadescripcions.
Usar alt tag o etiqueta alt en imatges.

8. Conéixer el nivell de salut de l’autoritat de domini
Conéixer el nivell de salut autoritat de domini
Per continuar millorant el posicionament a Google és important conèixer el nivell de salut de l’autoritat de domini; és a dir, verificar com està el SEO On Page i SEO Off Page del nostre lloc web.

agencia seo _ agencia seo amarok

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!