Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 de gener de 2019
0 comentaris

L’autoritat i rellevància en el posicionament SEO

L’autoritat i rellevància són aspectes fonamentals que avalua Google, i altres motors de cerca, per determinar el posicionament d’una pàgina en els resultats de cerca orgànica (SEO).
Si estem involucrats en l’optimització de motors de cerca, cal que coneguem aquests termes, que sapiguem a què es refereixen, i el com podem augmentar-los. L’autoritat i rellevància que Google determina, posseeix el nostre lloc web, influirà de manera directa en la posició que ocuparan les nostres pàgines quan algun usuari realitzi una recerca relacionada al nostre contingut.

Què representa l’autoritat i rellevància en el posicionament?

Quan parlem d’autoritat web, ens referim a la popularitat d’una pàgina dins de la plataforma en línia, i està es classifica en base als números ia la qualitat d’enllaços entrants, també coneguts pel nom de backlinks. Per exemple, wikipedia representa un dels llocs webs amb major autoritat, ja que és un dels situats més enllaçats de tot el món, la popularitat de wikipedia és molt gran, i es troba en diversos idiomes.

L’autoritat pot dividir-se en dos al moment de ser mesura segons un expert en seo barcelona:

1. Autoritat de Domini: s’encarrega del mesurament de la credibilitat i confiança de la pàgina web, i s’expressa del zero (0) al cent (100).
2. Autoritat de Pàgina: s’encarrega del mesurament de les probabilitats que posseeix un URL pel que fa a posicionar a Google, i s’expressa, de la mateixa manera, del zero (0) al cent (100).

D’altra banda, tenim la rellevància, la qual vam guanyar ja que els robots dels cercadors s’encarreguen de rastrejar cada pàgina web i analitzar el seu contingut, per determinar si estan relacionats i es corresponen entre ells, gràcies a la rellevància, el posicionament SEO també es pot veure molt beneficiat. No obstant això, l’ideal és comptar amb un treball integral de tots dos factors, autoritat i rellevància perquè el posicionament sigui efectiu, durador i es doni de manera natural o orgànica.
Les accions SEO estan destinades a millorar aquests dos aspectes, optimitzant la pàgina web perquè la mateixa presenti la millor imatge davant Google. Aconseguint que el cercador la qualifiqui amb una bona autoritat i rellevància. Per a això, hem de treballar tant en el disseny i estructura del web, com en relacions amb altres llocs d’autoritat, i mantenir una qualitat de contingut alta. Les nostres publicacions han de considerar de valor, ser nova, actualitzada, atraient per als diferents usuaris en línia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!