Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

8 de febrer de 2022
0 comentaris

Avantatge de una agencia de marketing

Però, què és realment allò digital? Quins processos i tecnologies es necessiten per donar-li vida?

Vegem junts les definicions rellevants de digital, incloses les diferències entre digitalització i transformació digital, que poden semblar una contrasenya nova per a un tema antic.

La revolució digital

La transformació digital (i la migració a nous mercats digitals) requereix quatre coses.

Primer, necessites digitalitzar la teva cultura. Això requereix contractar i fomentar l‟agilitat d‟aprenentatge entre els empleats. Les noves tecnologies i tècniques emergeixen molt més ràpidament que en el passat. La tecnologia amb què se sent còmode avui pot quedar obsoleta demà. Els seus empleats estaran disposats a tornar a capacitar-se en les darreres tecnologies i tècniques?

En segon lloc, cal utilitzar solucions modernes, com ara el núvol i la tecnologia mòbil, en lloc de la tecnologia mainframe del passat. Aquest component intern de la transformació digital sol ser una ocurrència tardana. Però no fer aquests primers passos pot significar que vostè serà víctima del seu propi èxit, incapaç de collir les recompenses que podria portar una major demanda.

En tercer lloc, cal desenvolupar o perfeccionar una funció dinnovació basada en els beneficis. Busqueu noves oportunitats comercials que aprofitin les tecnologies digitals al marge de les ofertes actuals de productes o serveis, o potser en espais adjacents a les ofertes actuals.

En quart lloc, la resta del negoci ha de pensar més com les oportunitats digitals poden transformar el negoci principal.

L’atenció cap a una millor experiència del client a través dels canals digitals ha de ser molt important, ja que els clients esperen experiències digitals més fàcils, intuïtives i atractives. Esperen que anticipis el viatge desitjat a través de la teva oferta.

La revolució digital que s’acosta és una gran amenaça per a moltes empreses, però també pot ser una gran oportunitat per als que aprofitin les noves maneres d’operar.

Què és digital?
El terme digital s’usa de moltes maneres aquests dies, però què significa realment?

Hi ha una varietat de termes relacionats amb això que criden latenció, com digitalització i transformació digital.

Ells són la mateixa cosa? Aquí hi ha algunes definicions, així com un parell d’exemples per a cadascuna.

La digitalització és l’ús de tecnologies digitals i enfocaments digitals per habilitar o millorar els models i els processos comercials. Per exemple, lús dulleres intel ligents per proporcionar als mecànics instruccions digitals en la línia de visió pot millorar leficiència i reduir els errors.

La transformació digital és lesforç coordinat per canviar la digitalització a escala, distribuïda en el model operatiu i tots els aspectes del negoci, incloses les persones, els processos, les tecnologies i les mètriques.

Les etapes de la maduresa digital
La vostra empresa pot interactuar amb els clients en línia a través del seu lloc web corporatiu? Té una presència activa a les xarxes socials a través de Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram? Fa publicitat a través de canals digitals, té comunicacions digitals sofisticades que aprofiten el correu electrònic i altres tecnologies col·laboratives? Què tan avançada o madura és la vostra oferta digital?

Les empreses digitalment actives aprofiten les solucions transaccionals, digitals o de comerç electrònic per augmentar els ingressos. En combinació amb un nivell bàsic danàlisi i millores operatives com la introducció de mètodes àgils de desenvolupament com la agencia marketing digital madrid.

Aquestes organitzacions desenvolupen mètriques o indicadors clau de rendiment per mesurar-ne el progrés o la manca i utilitzar-los com a base per continuar millorant.

Les organitzacions compromeses digitalment desenvolupen solucions i processos digitals que es poden trobar a tota l’organització.

FMolts directors executius corporatius i equips de lideratge pensen que la veritable oportunitat digital està centrada en els ingressos. És a dir, la major oportunitat és vendre productes i serveis existents o nous a través de canals digitals.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!