Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

31 de gener de 2019
0 comentaris

Algoritmes de Google

Què són els algoritmes de Google?
Bàsicament afegit al que ja hem esmentat els algoritmes de Google el que fan és un rastreig del que has buscat i que concordi amb els continguts entre els bilions de llocs web registrats al voltant del món.

D’aquesta manera es treballa cada dia en els algoritmes i es realitzen actualitzacions periòdiques amb la finalitat d’obtenir millors resposta de cerca.

Els algoritmes entenen la semàntica de les paraules que empres per obtenir informació al respecte, d’aquesta manera és com funciona a trets molt bàsics el cercador.

Dins de les seves funcions però, no només existeix en de cercar i llançar resultats, també lluita contra el correu brossa, penalitza els continguts que no aporten o que són còpies d’altres entre moltes altres funcions.

Quins són els tipus d’algoritmes de Google existents?
Dins dels algoritmes de Google trobem aquesta petita llista dels que són més importants i amb els quals hem de ser molt curosos si realment volem obtenir millors posicions.

Les actualitzacions de Google de les seves diferents algoritmes ho fan constantment, el millor és sempre saber de que es tracten, com funcionen, i què hem de fer si no volem acabar en els últims llocs de les llistes de búsqueda.google colla

Panda: Esmentem a colla de primer ja que és un dels més populars i coneguts dins de la comunitat online.
Panda és un algoritme com ja sabem i ens recorda l’agència Rodanet Màrqueting que està dissenyat amb l’objectiu de rastrejar i penalitzar aquells continguts que no són rellevants o que no tenen els nivells de qualitat esperats, també penalitza aquelles pàgines que copien continguts d’altres .

Moltes vegades hem escoltat que les recomanacions que més realitzen les persones és el de crear contingut original i útil, Panda és el responsable de rastrejar els continguts que no compleixen amb això.

No obstant això Panda no només es basa en els continguts pobres o que no compleixen el que exigeix, també recompensa als llocs web en els quals es treballa en la creació de continguts bons i que són actualitzats constantment.

L’última actualització de Panda es va realitzar el 24 d’octubre de 2014. Perquè tinguis una idea sobre el funcionament d’aquest algoritme normalment ho s’actualitzen un cop per mes, de manera que tens temps de buscar l’actualització i estar en constant canvi.

Pinguin: el pingüí és el segon dels algoritmes de Google, és el pingüí, està creat amb l’objectiu de rastrejar i penalitzar el correu brossa que es realitza en relació al rànquing.
Bàsicament el que fa Pinguin és rastrejar les pàgines web que manipulen els rànquings sense fer el penguin updateque s’exigeix, a més d’abusar d’enllaços artificials amb la intenció de generar trànsit.

D’aquesta manera, Pinguin encara que no és tan potent com Panda, si té un efecte en aquelles persones que volen millors posicions en el cercador però amb una quota de trampa.

Pinguin els penalitza situant-los en les últimes posicions, a més de deixar-los en llista la qual s’avalua periòdicament a la recerca d’accions incorrectes o indegudes.

L’última de les actualitzacions realitzades a aquest algoritme va ser el 17 d’Octubre de al 2014.

En aquesta actualització el que es busca és que totes aquelles persones que hagin estat penalitzades per aquestes accions, si han canviat i corregit els seus hàbits, Pinguin se’ls elimina el càstig perquè puguin seguir treballant per una millor posició dins del cercador.

Pidgeon: també conegut com colom el tercer dels algoritmes de Google.
google pigdeonEl objectiu d’aquest algoritme és el de rastrejar els resultats de recerques locals, que poden ser més útils per a les persones.

Tot depèn les paraules que s’utilitzin en el moment de la recerca i que puguin ubicar-se al Google Maps prop d’on es trobi la persona.

S’empra per a recerques com restaurants, centres comercials, clíniques i altres serveis que podem requerir de forma local.

L’última actualització de Pidgeon es va realitzar el 25 de Juliol de 2014, per ara se sap que només funciona l’algoritme en anglès i que encara s’està treballant per a la seva execució en altres idiomes.

Colibrí: la cambra dels algoritmes de Google és el Colibrí, aquest algoritme és un dels més nous, va ser posat en funcionament el 26 de setembre de 2013.
La funció o objectiu de colibrí és el d’analitzar la construcció semàntica donant-li un context a les google colibripreguntas que es poden considerar complexes.

Cada vegada més les persones recorren als cercadors com la seva font d’informació més important, moltes persones fan cerques de manera tan ràpida que de vegades les seves consultes poden arribar a ser molt complexes.

Colibrí el que fa és analitzar la recerca i li atribueix un context i significat podent oferir les millors respostes a aquesta recerca que tinguin relació i lògica.

Formacio SEO:Agencia seo de judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!