SEO Off Page: Link Building

SEO Off Page: Link Building

Ens trobem en l’era tecnològica, per la qual cosa, és bastant freqüent que les persones vulguin començar un projecte online, ja que el gran abast al públic que té l’internet, s’interpreta com una promesa a ingressos econòmics considerables. En el món cibernètic podem trobar una gran varietat, des de blocs personals, fins a llocs webs pertanyen a grans marques o empreses. De manera senzilla i des de la perspectiva de l’àrea professional, podem afirmar que una pàgina web ben portada ens permetrà ampliar el públic objectiu, i per conseqüència, els clients potencials i les reconversions o nombre de vendes. No obstant això, no tot és tan fàcil, dins de l’internet podem trobar-nos amb una gran competència i, si volem ressaltar entre el munt i tenir èxit, hem de valer-nos d’una sèrie de tècniques o estratègies que augmentin la visibilitat. Així doncs, hem de parlar del SEO, enfocant-nos en aquest moment en el SEO Off Page i el Link Building.

Per SEO ens referim a les tècniques o accions que tenen per objectiu optimitzar un lloc web perquè el mateix rebi una bona posició dins dels resultats dels motors de cerca. El SEO Off Page es refereix a les accions que s’efectuen de manera externa al propi lloc, i el Link Building és la tècnica Off Page més resaltante.

Què és el Link Building?

L’objectiu principal del Link Building és millorar l’autoritat d’un lloc web per mitjà de la generació de link o enllaços entrants.

Hem de tenir en clar que, gairebé tots els algoritmes dels motors de cerca, especialment els populars com Bing o Google, analitzen les variables pertanyents al SEO On Page i al SEO Off Page per a la indexació de les pàgines webs. El SEO Off Page engloba diverses accions, tècniques o estratègies, però, el Link Building ressalta, ja que influeix de manera predominant en la rellevància de la web, utilitzant com a indicador principal els enllaços que es dirigeixen cap a la mateixa.

Hem de ressaltar que els enllaços han de provenir de llocs webs amb autoritat, i la temàtica es trobi relacionada amb el propi. No solament es tracta de crear una xarxa d’enllaços, els mateixos han de comptar amb un context coherent, perquè es relacionin de manera reeixida amb el contingut que publiquem.

Usualment, els continguts de qualitat s’enllacen de manera natural, amb la qual cosa el treball d’aconseguir links es categoritza com un esforç orgànic segons indica una agencia seo barcelona

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *