Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

14 de gener de 2019
0 comentaris

Paraules clau

Què són les paraules clau?

Actualment, el SEO té un paper fonamental per a l’assoliment de l’èxit de qualsevol projecte online, ja que la visibilitat en els cercadors és summament important. El SEO contempla accions destinades a millorar el lloc que ocupa determinat lloc o pàgina web dins dels resultats orgànics que despleguen els motors de cerca, com Google, quan els usuaris realitzen alguna consulta. Per aconseguir una bona optimització en motors de cerca, cal tenir en compte accions bàsiques, com la selecció i creació d’una llista de paraules clau o keywords.

Les paraules clau són summament important ja que serveixen com l’instrument principal per a l’elaboració d’un article o la realització d’una investigació. Aquests termes poden compondre per una o per diverses paraules, i són la manera en la qual un usuari cibernètic manifesta les seves consultes a Google o altre cercador, perquè el mateix li ofereixi respostes que tinguin com a fi dissoldre el seu dubte.

Importància de les paraules clau segons un consultor seo

Si ens enfoquem en el treball SEO, hem d’entendre que les paraules clau són veritablement importants, ja que són els instruments de cerca. En crear articles, contingut perquè sigui publicat a la web, es fa ús d’aquests termes perquè mostrin la direcció del text. Aquestes paraules són el pont que enllaça la nostra pàgina web, amb la recerca que realitza l’usuari.

Quan vam triar keywords cal pensar com el nostre públic objectiu, creiem una imatge sobre qui pot interessar pel nostre contingut? I de quina manera ho faria?

És clar, tant per a la selecció com per al monitoratge, comptem amb diverses eines que ens faciliten la tasca, però això no vol dir que ho deixem tot al automàtic. Les keywords resulten un element base en tot el nostre treball SEO, una cosa necessària i fonamental, al que sembla se li ha anat traient importància.

Molts treballadors de SEO afirmen que les paraules clau ja no representen una variable molt considerada per al posicionament orgànic, hem de ressaltar que Google ha efectuat canvis en el seu algoritme, i que veritablement són molts els factors que analitza per determinar el lloc que ocuparà cada pàgina en els resultats orgànics. No obstant això, les keywords són necessàries, més que per ser determinant en la posició, és perquè serveixen de pont entre l’usuari i el nostre lloc web.
La visibilitat és important, per això hem de crear un contingut no solament que sigui bo, de qualitat, sinó també buscat per usuaris.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!