Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

10 de gener de 2019
0 comentaris

Què és el SEO Off Page?

Dins el món cibernètic, actualment es parla molt del SEO o Optimització de Motors de Cerca, ja que és un factor molt influent en la quantitat de trànsit i el nivell de visualització de qualsevol pàgina o lloc web. I, dins el SEO, podem ressaltar dues categories importants: el SEO On Page i el SEO Off Page.
La diferència entre aquestes dues categories es pot definir d’una manera molt senzilla, el SEO On Page es refereix a les accions preses dins el mateix lloc web mentre que, d’altra banda, el SEO Off Page s’enfoca que les tècniques de posicionament que involucren llocs externs al propi.
Enfocant-nos en el SEO Off Page, podem afirmar que, en la majoria dels casos, la primera tècnica que ve a la nostra ment és el Link Building, entenent-se per aquest nom la construcció d’una xarxa d’enllaços entrants.

SEO Off Page i el Link Building segons una agencia seo barcelona

Fins no fa gaire es considerava el Link Building com l’única estratègia Off Page que hem de considerar i posar en pràctica. Però hem de tenir en compte les actualitzacions dels algoritmes dels cercadors, i les majors capacitats d’englobar i categoritzar els enllaços.

No es tracta únicament de construir una xarxa d’enllaços, hem de buscar que aquests enllaços es trobin relacionats amb el que promocionem al nostre lloc, és a dir, que proporcioni un context lògic amb el qual volem la nostra web es vegi associada.

Tenint en compte aquests aspectes, es pot oferir una definició més exacta de SEO Off Page, on trobem totes les accions pertanyents al màrqueting digital, que s’efectuïn de forma externa al lloc, per tal de millorar el posicionament orgànic en base a les paraules clau rellevants.

En analitzar aquest concepte podem dir que, en definitiva, el Link Building és una acció molt important, però no és l’única i, en algunes circumstàncies, pot no ser suficient. Hem d’establir objectius específics, com:

1. Crear una estructura d’enllaços entrants que provinguin de llocs webs rellevants.
2. Aconseguir una major notorietat i visibilitat, encara que no sempre s’aporti un enllaç.
3. Fer un ús adequat de les xarxes socials per a la difusió i representació.
4. Treballar en el desenvolupament d’una marca de confiança.

El SEO és un factor molt important perquè el nostre projecte online tingui èxit, hem d’estudiar les diverses estratègies i proporcionar-li, a cadascuna, la importància real que té per determinar la nostra posició.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!