SEO per hotels

Nº. 1: El mòbil és tota una prioritat

Tendència de SEO: indexació dissenyada per a dispositius mòbils segons la experta en seo barcelona Judith sauch.

Què és: La indexació és el mètode que apliquen els motors de cerca com Google per recopilar i emmagatzemar llocs web i permet que aquests apareguin entre els resultats de cerca més rellevants. Fins ara, la versió per a escriptori d’una web era prioritària en aquesta indexació. No obstant això, en el 2018 és la versió per a dispositius mòbils la qual s’indexarà en primer lloc, ja que es considera la versió més important. La indexació dissenyada per a dispositius mòbils és un dels majors canvis que es preveuen pel que fa a l’SEO, i per això apareix destacada en l’article “Principals tendències hoteleres per 2018”.

Què suposa per a l’hotel: Si la web de l’hotel ja és adaptable i es troba optimitzada tant per a versió d’escriptori com de dispositiu mòbil, l’impacte d’aquesta tendència serà mínim. No obstant això, aquelles webs d’hotels que disposin de versions diferents per a escriptori i mòbil hauran de considerar l’adaptació web d’aquesta última com una prioritat de SEO enguany. I és que cada vegada són més els viatgers que busquen i reserven els seus hotels des del dispositiu mòbil.

Com adaptar-se a aquesta tendència: El disseny adaptable és el millor amic de la indexació per a dispositius mòbils, encara que oferir una web compatible amb dispositius mòbils també és una estratègia adequada per a adaptar-se a aquesta tendència de SEO. Així mateix, és crucial disposar d’una pàgina que ofereixi una bona velocitat, es carregui ràpidament, tingui un contingut de gran qualitat i disposi de metadades adequats que ajudin els motors de cerca a llegir (i rastrejar) la informació de la pàgina. Igual d’important, si no fins i tot més, és garantir que el viatger gaudeixi d’una experiència de reserva fluïda des del dispositiu mòbil.

Pot comprovar si el web del seu hotel es troba preparada per a la indexació mòbil amb la “Prova d’optimització per a mòbils” de Google.

Nº. 2: Crear un contingut visual atractiu

Tendència de SEO: grans avenços en la recerca visual
Què és: El públic en línia cada dia s’interessa més per les experiències visuals, i els avenços tecnològics (i les empreses emergents) no deixen de millorar considerablement els motors de cerca en aquest sentit: com aquests troben, tracten i promocionen el contingut visual per al consum de l’usuari.

Què suposa per a l’hotel: El contingut sempre ha estat el protagonista de les estratègies de SEO, encara que el contingut visual de la web de l’hotel (els seus vídeos i imatges) són ara més importants que mai pel que fa a calcular el posicionament en els resultats de cerca i oferir missatges impactants per als clients potencials.

Com adaptar-se a aquesta tendència: No és res de nou: per preparar-se i treure el màxim partit de la tendència de SEO sobre recerca visual, l’hoteler ha de garantir que les imatges de l’hotel no només siguin d’alta qualitat i atractives, sinó que també continguin un missatge que capti l’atenció d’aquells viatgers que busquen hotels. Disposar d’un contingut visual que sigui actual i d’alta qualitat en totes les plataformes en línia de l’hotel (el seu web, el seu perfil en els metacercadors i els seus comptes de xarxes socials) millorarà considerablement les possibilitats d’obtenir excel·lents resultats en les recerques visuals.

Consulteu diversos consells sobre com crear contingut d’alta qualitat en “5 trucs perquè les fotos de l’hotel venguin”.

Nº. 3: Una redacció natural

Tendència de SEO: increment de les recerques per veu
Què és: En lloc de redactar les seves preguntes, ara els usuaris dels motors de cerca parlen amb els dispositius gràcies als seus assistents digitals, que són cada vegada més competents. La cerca per veu no només és una tendència a l’alça dins de la conducta del consumidor (un de cada cinc usuaris utilitza la recerca per veu segons Google), sinó que la tecnologia que l’ofereix s’ha tornat cada vegada més sofisticada pel que fa a comprendre i familiaritzar-se amb els patrons del llenguatge orgànic.

Què suposa per a l’hotel: L’hoteler haurà de revisar la redacció del contingut del seu web, ja que és el llenguatge informal i natural el que obté millors resultats dins de les recerques per veu. Aquesta tendència també ofereix l’hoteler l’oportunitat d’incorporar noves paraules clau en el contingut del seu web, la qual cosa també contribuirà a millorar el seu posicionament.

Com adaptar-se a aquesta tendència: Introduir paraules clau en el text és una estratègia que s’ha quedat obsoleta dins el món del SEO. Avui dia, l’hoteler s’ha d’assegurar que el text de la seva web sigui clar, elegant, i, el que és més important, que soni natural i fluid.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *