SEO per faqs

Les pàgines de preguntes freqüents són òbviament útils des de la perspectiva de l’experiència de l’usuari. Si un visitant d’un lloc web té una pregunta, pot dirigir-se a la pàgina de preguntes freqüents per (tant de bo) trobar una resposta. El fet que aquest contingut figuri de forma destacada al lloc web també facilita molt la vida de l’equip de servei al client / vendes. No necessitaran passar el seu temps contestant les mateixes preguntes populars cop i un altre i en el seu lloc poden enfocar-se en preguntes més complexes o personalitzades de prospectes / clients i en fer vendes.

Però, has pensat alguna vegada en com una pàgina de preguntes freqüents pot ajudar al teu SEO?

Aquí hi ha 4 raons per les que la publicació de pàgines FAQ en el seu lloc ha de ser part de la seva estratègia de màrqueting de contingut SEO:

A mesura que els motors de cerca milloren en la comprensió de la intenció d’un cercador, els hàbits de recerca de la gent estan canviant i més i més gent està buscant usant cues llargues i fent als motors de cerca preguntes amb frases completes. Si una de les seves preguntes freqüents coincideix amb una pregunta, té l’oportunitat d’ocupar un lloc destacat. Les pàgines de Preguntes Freqüents poden no lliurar una tona de trànsit orgànic de recerca, però el trànsit que aquestes pàgines lliuren serà d’una audiència molt específica que probablement estigui interessada en exactament el que tu ofereixes.

Les pàgines de preguntes més freqüents es poden reutilitzar en el contingut dels blocs. Un article en un bloc ofereix l’oportunitat d’ampliar la resposta o d’adoptar un angle lleugerament diferent sobre el mateix tema. Si és una pregunta freqüent, és un tema en què la gent està clarament interessada, així que ja saps que l’entrada del bloc generarà atenció.

Si estàs prenent l’enfocament correcte per a les pàgines de preguntes freqüents, seran recursos valuosos sobre els productes / serveis oferts i de la indústria en el seu conjunt.

Recursos valuosos com aquests són les pàgines a les que s’enllaça amb més freqüència de manera natural des de llocs rellevants de tercers, i aquests enllaços entrants naturals segueixen sent un senyal de classificació important per als motors de cerca, ja que transmeten confiança i autoritat.

Sabem que els mitjans socials no tenen un impacte directe en els algoritmes dels motors de cerca o en el rànquing, però l’activitat dels mitjans socials avui en dia és una forma essencial de construir la seva marca i confiança, la qual cosa pot millorar indirectament els esforços de SEO, tal com aconsella un expert en SEO barcelona.

Compartir una pregunta freqüent en els mitjans socials juntament amb un enllaç a la resposta és una forma de mantenir actiu un perfil en els mitjans socials amb informació útil i atraure trànsit al lloc web.

Si encara no has afegit pàgines de preguntes freqüents al seu lloc, és una estratègia que val la pena tant per raons de servei al client com de SEO. Si no sabeu quines preguntes s’han d’incloure, un bon punt de partida és el servei d’atenció al client i els equips de vendes per esbrinar quines són en realitat les preguntes més freqüents i, a continuació, pot diversificar a partir d’aquí quan pensi en altres preguntes comuns que els clients o clients potencials puguin tenir sobre els productes.

Agencia seo barcelona Judith sauch

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *