Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

11 de desembre de 2018
0 comentaris

La botiga Amazon

La botiga Amazon s’ha convertit en la preferida pels usuaris per fer les compres.

La majoria de les persones que fem ús de l’internet,  hem realitzat alguna vegada una compra a la botiga Amazon, la qual s’ha convertit en una de les preferides pels usuàris al moment de realitzar qualsevol tipus de compra i sens dubte ocupa el primer lloc pel que fa a una botiga online.Són moltes les botigues online que prefereixen a Amazon, per la seva solidesa i preus competitius.

Amazon s’ha convertit en una de les principals botigues online per fer compres per internet, i això es pot atribuir a diferents factors com ho són; la facilitat de compra, la seguretat de lliurament, així com també la facilitat que ofereix la botiga Amazon en el moment de trobar productes o articles en específic, i brindar una informació detalla de cada un d’ells.

Cada vegada són més els usuaris que busquen informació sobre un determinat producte a la plataforma d’Amazon, encara que després acabin la compra en una altra plataforma o directament a la botiga online del venedor. Sent altres les raons que impulsen els consumidors per decantar-se per comprar a Amazon.

Quines són les raons per les quals els consumidors prefereixen la botiga Amazon?

Gràcies a un recent estudi per IHL Group, es va descobrir les principals raons que impulsaven als consumidors a comprar a la botiga Amazon. Entre aquestes raons es troben les següents:

1. Lliuraments més ràpids i productes exclusius: Amazon ofereix un servei de lliuraments premium per a clients que permet, entre altres avantatges, lliuraments més ràpids en els seus productes. Però el que més valoren els usuaris que utilitzen aquest servei és el poder accedir a milers de productes exclusius.

És per això, que els usuari prefereixen usar Amazon, a causa de la possibilitat de poder usar el servei de Prime, podent rebre productes en un dia a casa, i accedir a productes exclusius només disponibles per als usuaris Prime.

2. Gestió d’estocs: Una altra de les raons per les quals els consumidors prefereixen usar Amazon és la disponibilitat d’estoc. Volem alguna cosa i ho volem ja. Això no només passa a les botigues en línia, sinó també en les físiques. Desplaçar fins a un lloc per a un determinat producte i no trobar-lo ens porta a frustrar-i optar per una altra botiga física.

És per això que aquesta és una altra de les raons per la qual els usuaris prefereixen comprar a Amazon, a causa que en ella es podran trobar una gran verietat de productes per satisfer el desig dels compradors.

Experts en marketing digital a l `agencia seo barcelona / Judith sauch com a  consultor seo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!