Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

9 de desembre de 2018
0 comentaris

Bing Ads

Bing Ads: el nou sistema de publicitat del cercador de Microsoft

Així com hi ha el cercador de google l’empresa Microsoft també ha creat el seu propi motor de cerca anomenat Bing. I la bona notícia és que vostè pot transferir les seves campanyes d’AdWords en Bing ads. El qual ha llançat diverses actualitzacions dissenyades per ajudar els anunciants a estalviar temps en obtenir una visió més ràpida de les estadístiques de rendiment. Aquestes actualitzacions inclouen millores en la pestanya ‘Descripció general’ i capacitats de descàrrega d’informes.

Amb el pas dels anys cada vegada són més les empreses que estan interessada en generar ingressos a través d’internet o promocionar béns i serveis i per tant s’estan adonant dels avantatges de la publicitat de pagament per clic (PPC).

En aquest sentit Bing pot ajudar-te a arribar a un nou grup de clients d’alta qualitat, ja que el 35% dels usuaris de Bing són de classe alta i el 30% tenen entre 35 i 49 anys, això d’alguna manera t’ajuda a augmentar el retorn de la inversió en publicitat, ja que aquestes persones gasten un 26% més en les seves compres en línia que l’usuari mitjà d’Internet. Si aprofites les potents característiques de Bing ads, pots arribar a aquest públic interessat i connectar amb clients d’alta qualitat.

A més Microsoft ha introduït diverses fitxes noves a la pestanya ‘Descripció general’ i també ha actualitzat algunes fitxes existents.

El motor de cerca s’instal·la automàticament en tots els equips Windows i telèfons mòbils en Windows Phone. Per obtenir informació, en l’actualitat 1,5 milions de persones utilitzen Windows cada dia. Aquestes persones són, per tant, subjectes a veure les campanyes.

Quines són les Avantatges i algunes recomanacions per utilitzar Bing ads

• Bons resultats: els usuaris únics de Bing gasten 185% més en línia que la resta d’usuaris d’Internet, i comprar de mitjana 67% més.

• Menys de Competència: Bing ads és menys conegut que altres motors de cerca, moltes empreses no creuen que estigui present. Per tant, menys competència significa més exposició per a vostè i per tant un major rendiment potencial.

Recomanacions

1.Identifica les campanyes i els grups d’anuncis responsables dels majors augments i disminucions en les mètriques de rendiment durant un període específic.

2. Supervisi el rendiment de les principals paraules clau en totes les campanyes per a una mètrica seleccionada.

3. Mireu les consultes que els clients potencials estan buscant per activar els anuncis.

Experts en seo a l ` agencia seo barcelona i agencia marketing online barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!