Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

30 d'octubre de 2018
0 comentaris

Promocionat a Linkedin

Linkedin és una xarxa social orientada al món dels negocis, professionals i llocs de treball, de manera que ofereix diverses opcions per segmentar i arribar al nostre públic objectiu. A més, ofereix diverses formes per compartir i distribuir continguts, ajudant-nos a orquestrar una estratègia de Content Màrqueting eficaç.

1. Posiciona la teva marca personal

Tant si et planteges donar visibilitat a la teva marca personal com professional d’un sector, o si vols donar a conèixer els serveis que ofereix la teva empresa, LinkedIn és una aplicació molt útil que t’ofereix una gran visibilitat. Pots trobar de tot: informació de sectors, dades de contacte, especialistes.

Tant amb una pàgina d’empresa, com amb un perfil professional, aquesta pàgina web et proporciona un posicionament fantàstic a Google. D’acord amb la creació de la nostra estratègia de Content Màrqueting, LinkedIn t’ofereix diverses possibilitats de compartir informació oficial:

Comparteix les actualitzacions de continguts interessants o novetats de la teva empresa o sector. Com en tota estratègia de continguts, es selectiu i publica allò que saps que el teu públic demanda.

Tingues al dia la teva pàgina. Defineix bé els serveis que ofereixes, amb un caràcter informatiu, i a mesura que la teva marca vagi evolucionant, que el teu perfil ho faci a l’una.

Tingues presència en fòrums i grups relacionats amb la teva indústria. Participa activament i aportant informació rellevant.

Relaciona’t amb persones i empreses del teu sector, aporta valor i fes networking.

2. Premi: L’eina de LinkedIn per crear continguts

LinkedIn ofereix la possibilitat que publiquem nostres propis articles dins d’una eina de blogging, anomenada Premi. LinkedIn posiciona d’una forma excel·lent, i no hi ha moltes persones que facin servir Premi, de manera que animar-te a publicar aquí les teves continguts, pot ser molt beneficiós per a la teva estratègia de Content Màrqueting.

La teva publicació a Premi tindrà molta visibilitat, així que sospesa bé sobre el tema que escriuràs i Aplica’t a oferir un contingut atractiu.

Si tens ja un bloc personal, usa-ho com a epicentre, i utilitza Premi per crear contingut addicional que millori les teves conversions i atreguin trànsit cap al teu lloc web o el de la teva empresa.

Si per contra no tens un bloc, però els teus buyer persona estan a LinkedIn, publicar en Premi, complementat amb compartir actualitzacions d’altres publicacions, pot resultar efectiu en la teva estratègia.

Que generis el contingut a LinkedIn no vol dir que no ho comparteixis en la resta de xarxes socials. Dóna-li una bona visibilitat perquè generi engagement.

És molt important que analitzis les mètriques que LinkedIn t’ofereix sobre el teu contingut, així podràs dissenyar una estratègia de publicacions, atenent al contingut que funciona millor.

3. Estratègia de content màrqueting compartint els articles de la nostra web

La gent que té una presència activa a LinkedIn, està interessada en consumir contingut de qualitat, de manera que compartir en aquesta xarxa social els articles del teu bloc personal o de la teva empresa, funciona. Donaràs major visibilitat als continguts del teu lloc i integraràs l’ús d’aquesta plataforma en la teva estratègia de continguts.

Algunes recomanacions que pots tenir en compte segons un consultor seo són:

El contingut amb elements gràfics o multimèdia, es consumeixen molt millor. Prova a integrar en els teus continguts vídeo, imatges o infografies.

Utilitza enllaços personalitzats per poder monitoritzar bé el teu contingut.
Dóna-li un context a les teves publicacions. Un petit titular o ressenya els indicarà als usuaris en què consisteix el contingut que comparteixes.

Promociona el teu negoci a través d’anuncis

Igual que altres xarxes socials, LinkedIn també ens ofereix la possibilitat de realitzar campanyes de pagament amb diferents objectius: generar trànsit al teu lloc, captar leads, augmentar les teves vendes o millorar el posicionament de la teva marca.

Hi ha dues maneres de dur a terme una campanya de LinkedIn Ads:

Publicacions promocionades, només per a pàgines de marques.
Anuncis, optimitzats per a text, imatges o vídeo.

Gràcies a les excel·lents eines de segmentació que ofereix aquesta plataforma, podràs fer viral teu contingut entre el públic objectiu que t’interessa i així optimitzar la teva estratègia de Content Màrqueting.

linkedIn és un web que ens ofereix molta informació sobre el que passa al nostre voltant. Per això és important:

Analitzar els usuaris que visiten el teu perfil. Pots arribar a crear relacions realment interessants i de profit, que puguis ampliar cara a cara.

Si ets un negoci, presta molta atenció a l’impacte de les accions que portes a terme. Analitza tots el feedback que et proporciona LinkedIn, i en base a aquesta informació, reorganitza la teva estratègia de continguts.

En resum, una estratègia de màrqueting de continguts a LinkedIn pot ser molt productiva. Per a això, primer de tot, hem de definir els nostres objectius i buyer persona, a més d’uns KPI adequats.

Amb una estratègia ben plantejada podràs veure com amb el pas del temps, i executant accions de manera constant, les interaccions amb usuaris afins augmenten de manera sostinguda.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!