Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

25 d'octubre de 2018
0 comentaris

Tendes Online i Google shopping

 

Quan de vendre es tracta has d’aplicar tots els mètode necessaris i existents i fins i tot innovar pel que fa als que hi ha al mercat. Els anuncis de shopping mostren informació referent a un producte en específic o a un grup de productes destacats.

Aquest mètode es considera molt popular ja que treballa directament amb les necessitats dels consumidors, apareix just en el moment correcte i a les persones indicades. Amb aquesta tècnica podràs enlairar el trànsit web i així les possibilitats de guany.

Oferir als teus usuaris i convertir-los en clients l’opció de saber més sobre el o els productes que vens els dóna a ells una major seguretat de saber que comprar i si tu li dones aquesta opció de primera mà segur compressin amb tu.

A diferència de post, articles o notícies rellevants aquest mètode no utilitza paraula clau per poder figurés en la llista de cercadors, aquest utilitza la descripció que vas col·locar per ressaltar el producte en el seu feed de dades de Merchant Center. Per això es recomana que seleccioni del seu inventari de producte els més destacats.

L’inici dels anuncis de shopping per la botiga física o online

Si ets el propietari d’una botiga física o online has de comptar amb aquesta tècnica de màrqueting per elevar la venda i el tràfic web del teu lloc. Amb aquesta eina pots promoure l’inventari de la botiga amb la finalitat de buscar nous horitzons de venda.

L’ús dels anuncis shopping comença registrant els teus productes mitjançant Merchant Center i crear una campanya en adword. Després amb aquesta campanya es creessin els anuncis a Google ia tot el web obrint una finestra de cerca perquè els usuaris potencials puguin veure el que ofereixes.

Els anuncis de Shopping són més que anunciar un producte amb frases o text, s’utilitzen altres mètodes didàctics com imatges del producte, un títol, el preu i per descomptat el nom de la botiga que els ven. Un gran avantatge que ofereix aquest tipus de tècnica als usuari és poder veure tota la informació del producte abans de fer clic al, evitant que es generi una mena de desconfiança sobre l’anunci, aconseguint obtenir clients potencials i una millor qualificació.

Aquests anuncis són pagaments i van en funció a les vegades que fan clic al els diferent usuaris, per això es recomana col·locar els productes més nous de la seva botiga.

Font del article:seo barcelona judith sauch

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!