Com influeixen les marques i les empreses en la red de Facebook

La xarxa social Facebook va ser creada per Mark Zuckerberg i va ser fundada al costat d’Eduardo Saverin, Chris Hughes i Dustin Moskovitz, el seu propòsit des dels seus inicis era dissenyar un espai web on els alumnes de la universitat de Harvard poguessin intercanviar una comunicació fluïda i compartir continguts de forma senzilla. Aquest projecte va ser tan innovador que es va expandir amb el temps per estar disponible per a qualsevol usuari de la xarxa.

I en dir qualsevol, també ens estem referint a les marques i les empreses de qualsevol índole, aquestes van trobar la manera d’aprofitar la xarxa social Facebook, per millorar el seu estatus en el mercat.

Les marques i empreses van aconseguir posicionar-se en la xarxa social facebook

Les xarxes socials s’han convertit en una eina molt important en l’actualitat, i posicionar-se en una d’elles és crucial per a una empresa o una marca, i en fer-ho també resulta complicat aconseguir resultats d’una manera eficaç, i sobretot de forma orgànica, avui en dia els marketeros es pregunta quin és el truc, la clau o la màgica que es necessita per aconseguir una bona influència en els consumidors que visiten la xarxa social facebook.

Realment no hi ha cap màgia, cap truc per a això, però sí que hi ha la possibilitat d’aconseguir millors resultats i poder posicionar eficientment seguint alguns consells i observar amb detalls el que passa en el mercat.

Comportament dels continguts de les marques i empreses a la xarxa social Facebook

Un dels últims estudis que es va realitzar relacionat amb el tema ho va fer Ignite, analitzat el que ha passat amb 30 marques de referència en Facebook en un període de temps de dos anys per establir com estan responent els seguidors i com estan actuant les macas, i les seves conclusions van ser:

L’engagement és el que tot responsable de xarxes socials busca quan es llança a publicar continguts, pel fet que aquest és l’important i és el que fa que Facebook tingui en compte el que publica la marca per fer-lo arribar als seus seguidors. L’engagement per als que no saben és el grau en què un consumidor interactua amb la teva marca, el compromís entre la marca i els usuaris, és a dir, la marca de l’èxit que implica que s’estan fent bé les coses.

D’altra banda és la clau mestra que permetrà arribar a consumidors potencials gràcies al que l’algoritme llegeix en això.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *