Paraula clau

Hi ha certs mites sobre la paraula clau, el seu paper i importància dins de la web i com pot influir el número que estigui present en un article pel que fa al trànsit de la pàgina. Gairebé es pot assegurar que les persones busquen la densitat, un nombre exacte que determini les vegades que la paraula clau ha d’aparèixer en un text, aquell dada que proporcioni una guia ideal per als continguts de blocs o pàgines web.

Lamentant-ho molt, això no és una cosa realista ni possible actualment. En realitat, quan ens referim a la densitat de la paraula clau, hem de constatar que és una mesura de poca utilitat, quan el que desitgem és la creació de contingut optimitzat per a l’arribada del trànsit i els resultats del motor de cerca.

Paraula clau: mite i realitat

Per deixar en clar que no hi ha una relació entre el nombre de paraula clau i l’èxit del lloc web, que fins a la data no comptem amb una densitat estàndard i establerta que ens ajudarà automàticament a assolir els objectius proposats, desig ressaltar les següents veritats:

1- No hi ha correlació entre la densitat de paraules claus i el trànsit orgànic que pugui generar una pàgina o publicació. Això no vol dir que les paraules claus no tinguin cap importància, ja que si són un factor que impulsen els nostres continguts, però no se’ls ha de brindar una especial cura ignorant altres aspectes que poden resultar més importants.

2- S’ha de considerar com treballen actualment els motors de cerca, al moment de crear el contingut s’ha de tenir present les variacions dels termes emprats i el context general, a més de la paraula clau, aquests poden determinar els resultats de la cerca.

3- Cal investigar amb anterioritat les paraules claus, realitzar una llista amb les quals es vol redactar un contingut, és important assegurar-se que els termes representen una excel·lent combinació per a la publicació, posseeixen un considerable volum de recerca i tenen raó de ser present en el lloc o pàgina web.

4- No hi ha un recompte de paraules ideal, un article de 500 paraules pot representar el mateix èxit que un de 3.000 paraules. La quantitat i variabilitat d’extensió entre les publicacions es troben en dependència d’una sèrie de factors que s’han d’analitzar d’acord al tema.

Font de la informació:agencia seo barcelona CEO judith sauch

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *