Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

16 de setembre de 2018
0 comentaris

Consells per dominar Google Maps

Amb la introducció d’un “model de 3 paquets” de Google, les equacions canvien completament pel que fa a Google Maps, i per tant s’ha de redissenyar una estratègia SEO local per obtenir resultats superiors.

La pràctica de SEO local pot marcar una gran diferència en el creixement del seu negoci local i, amb una estratègia de SEO local correcta i precisa, pot aconseguir un bon trànsit i conversions per al seu lloc web.

En aquest article et donarem alguns consells SEO per governar Google Maps i d’aquesta manera aconsegueix resultats molt afavoridors per la teva marca o negoci.

Què és el model de 3 paquets?

En temps anteriors, quan buscàvem una marca o negoci local a través de google maps, aquest solia oferir juliol resultats de cerca principals amb mapa i direcció local. Però això en l’actualitat no és així ja que Google amb la finalitat d’oferir resultats més convenients i directes a l’usuari l’ha canviat de 7 resultats de cerca a 3 resultats de cerca i això és el que se li coneix com a model de 3 paquets.

Així com la reducció de resultats a 3, de la mateixa manera s’han realitzat actualitzacions en les colis podem trobar informació sobre hores de treball, noms de carrers, ressenyes i classificacions. Pel que d’aquesta manera ofereixen una millor experiència als usuaris a l’hora de buscar el que millor s’adapti a les seves necessitats.

A continuació et donarem una llista de consells SEO que pots implementar per obtenir resultats superlatius.

5 Consells SEO per tenir una estratègia de SEO local millor i més efectiva

1. Inclou una adreça física a la ciutat a la que et dirigeixes: la ubicació de la seva empresa ha d’estar el més a prop possible de l’àrea que voleu orientar.

2. Inclou un mapa a la ubicació de la teva oficina en el teu lloc web: Un mapa precís facilitarà les coses per als seus usuaris.

3. Ofereixi una pàgina web diferent a cada producte o servei que ofereixi: amb detalls rellevants i específics sobre el producte o els serveis.

4. El contingut original és clau per a un SEO local efectiu: Juntament amb el contingut, el disseny del seu lloc web, la interfície d’usuari i el temps de càrrega són altres aspectes importants que ha de tenir en compte.

5. Ús intel·ligent de paraules clau: ha d’usar paraules clau rellevants de manera efectiva per garantir que la seva empresa es trobi quan les persones facin servir aquestes paraules clau per trobar productes o serveis.

font:experta en seo barcelona judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!