Guia SEO per a la redacció de continguts

Guia SEO per a la redacció de contingut – ¿El SEO és el major factor de conversió? D’això, alguna cosa és segur, el SEO et dóna a conèixer a un públic que necessita del que ofereixes, però encara no ho ha aconseguit. I no hi ha necessitat de seguir deixant-los en espera quan estàs preparat perquè vagin al teu contingut, i es quedin meravellats amb el mateix.

Però abans de convidar-los, primer has de assegurar-te que aquest pugui ser localitzat pels bots de Google, o dels motors de cerca en general; ia més, que aquests ofereixin un contingut d’alta qualitat. Per això, et deixem les claus per crear continguts optimitzats, ja que encara que no ho creguis, el Googlebot sap llegir i està en recerca de bons articles.

Ús de paraules clau

En redactar, si vols posicionar el teu article entre els millors, cal que escullis una sèrie de paraules claus. Aquestes han d’estar relacionades amb el contingut del que estàs parlant, i estar en el text d’una manera natural. Per tant, et recomanem que utilitzis aquelles paraules claus que són conegudes com “long tail keywords”, que són frases claus compostes de dues o més paraules.

Les long tail keywords no tenen una gran quantitat de visites com el té la paraula “futbol”, però et permet ser la primera opció per a les persones que busquen un contingut específic com “partits de futbol a Llatinoamèrica”. Amb elles podràs promocionar el teu producte o servei, o simplement el teu contingut, arribant a l’audiència que busca el teu tipus d’articles intencionalment.

És important que a l’hora d’escollir paraules claus, aquestes tampoc estiguin en tot l’article, ja que amb l’tenir massa, diguem que abasten més del 3% del contingut, tindràs un efecte contrari i el Googlebot et sancionarà la teva creació perquè considera que la teva pàgina web infringeix les lleis del posicionament web.

Contingut d’alta qualitat

Atraure lectors no només es basa a utilitzar les millors paraules claus, amb un bon esquema de màrqueting digital; mai has de passar per alt la qualitat del contingut que promociones, i en aquest s’inclou tant el tema que tractaràs, com el bon ús de l’idioma en què estàs escrivint l’article.
Tots aquests factors juguen un paper important per garantir l’èxit del que publicaràs en les xarxes. Perquè les paraules claus atrauran a Googlebot, però en el context en què estiguin és el que farà que els teus visitants augmentin, i comparteixin el teu contingut a través de les xarxes socials fins que la teva pàgina es faci viral; i així la teva web sigui el favorit de Google per posicionar en les primeres pàgines.

Per tant, si vols aconseguir tot això, assegura’t de fer una investigació profunda del tema que publicaràs i redacta correctament. A través d’això, tindràs l’oportunitat d’oferir la teva audiència contingut únic, innovador, i extremadament curiós que cridarà l’atenció de més d’una persona que segurament es convertirà en un fidel seguidor de la teva marca digital.

Estratègies per l’escaneig dels articles

Els articles han d’estar escrits per a la web, i amb això volem dir que el contingut més important ha d’estar a l’esquerra. Per tant, no perdis aquest espai tan petit per col·locar alguna cosa sense sentit amb l’esperança que segueixin llegint perquè captin la teva idea.

Igualment, el contingut més important ha d’estar al principi dels articles juntament amb una introducció que atrapi a la persona que està passejant per la teva web, o per l’internet. Així que revisa els verbs que utilitzes per començar un escrit, i assegura’t que aquests estiguin en veu activa.

Crear separacions entre els temes que tocaràs també és d’alta importància, perquè una persona que entri en una pàgina web amb un bloc de text interminable sortirà en qüestió de mil·lèsimes de segon. Per conseqüent, limita els teus paràgrafs a uns de màxim cinc línies, i estructura teu contingut en base de subtítols H2, H3, i segons la jerarquia que vagis creant dins de l’article.

Això sí, tingues en compte que tot i que han de ser idees curtes les que expressaràs en paràgrafs de fins a 5 línies, no cometis l’error d’escriure dues línies i tallar-les sobtadament durant tot el text. No és agradable un discurs interromput constantment, així que posa’t com un mínim de 3 línies cada vegada que redactis, perquè puguis expressar la teva idea, i alhora tenir un estil agradable per a la lectura.

Títols atractius per a l’audiència

És impossible que algú entri en un enllaç avorrit, i amb això volem dir un que no cridi l’atenció, que es vegi com el de la pila, i que sigui opacado per un altre resultat amb un títol cridaner.
Si no vols ser aquest enllaç, llavors tingues en compte que has d’utilitzar estratègies com estadístiques claus (35% dels marketers es veuen afectats per la febre del SEO), llistats en nombres imparells (3 raons per les que el SEO és vital per al teu empresa), preguntes directes (La teva estratègia de SEO està donant resultats?) segons un consultor seo com judith sauch

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *