Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

4 d'agost de 2018
0 comentaris

La estratègia SEO i les implicacions.

 

Els errors tècnics comesos en SEO no només solen perjudicar els usuaris que llegeixen el teu lloc web i al teu estratègia SEO, sinó que poden fer-te perdre el posicionament i per tant, podria portar-te trànsit i visibilitat en línia.

Sense una correcta implementació de les etiquetes hreflang, Google no podrà saber com pàgina haurà de mostrar a l’usuari d’acord a la seva posició geogràfica. Això va ser el que realment va sorprendre, un molt elevat nombre de falles d’implementació.

5 errors que poden malmetre el vostre estratègia SEO.

” Durant la nostra n’hi ha prou investigació hem descobert que un lloc multilingüe tendeix a tenir al voltant de 7 idiomes diferents ”. Imagina’t, parlant de pàgines web amb diversos idiomes, la qual cosa implica una quantitat d’errors grans. Aquí t’ensenyarem com evitar-los.

1. Errors en l’etiqueta ” hreflan ”: Ningú mai no està exempt de cometre errors d’ortografia, per això és recomanable utilitzar hreflang Tags Generator de Aleyda Solis per prevenir d’aquests errors.

2. Codi d’idioma desconegut: Les abreviatures que solem usar en el nostre dia a dia són considerades com a error a les etiquetes ” hreflang ”. Un exemple seria l’abreviatura ENG per referir a l’idioma anglès.

3. Codi de país desconegut: Igual que passa amb el codi d’idioma, en aquest tampoc es poden utilitzar abreviatures tipus ” UK ” per referir-se al regne unit. El correcte seria utilitzar l’abreviatura ” GB ”.

4. Errors per absència potencial d’atributs ” hreflang ”: Quan estàs desenvolupant una pàgina multilingüe, és molt fàcil passar per alt especificar l’idioma d’alguna de les pàgines. Si haguessis de revisar qual pagina conté aquest error, hauries de fer-ho una per una. Però amb el nostre informe SEO internacional podràs fer això en un obrir i tancar d’ulls.

5. Errors ” hreflang ” per discordança d’idioma: Quan s’especifica l’idioma d’un lloc web, és summament fàcil equivocar-se en un error ortogràfic o un codi d’idioma invàlid, per la qual cosa google ho pren com un missatge equívoc.

El teu estratègia SEO està segura ara.

Com vas poder veure anteriorment, a l’equivocar-se amb un d’aquests errors ” hreflang ” pot portar-nos a un carreró sense sortida. Els quals tenen serioses conseqüències que poden derivar als motors de cerca a la incorrecta indexació d’una pàgina o conjunt de url.

Espero que amb aquesta informació ja recalcada i subministrada, puguis millorar el posicionament SEO de la teva web a nivell internacional, i per descomptat evitar aquests errors en un futur. Per això et recomano optimitzar el teu lloc web.

font:seo barcelona judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!