Tendencies del SEO Local

Quan tenim una web on mostrem un local físic, també podem aumentar ventas amb SEO local

TRUCS SEO LOCAL

1. Construcció d’enllaços:

Durant molt de temps, Link Building ha estat un mètode SEO provat i provat especialment perquè els enllaços són el factor de classificació més alt de Google. Tenint en compte això, és una cosa que no hauries de passar per alt. Com a negoci, si podeu adquirir llocs web de referència i influències d’enllaços al vostre sector, podeu augmentar el vostre rànquing amb qualsevol motor de cerca fàcilment.

També ajuda a construir credibilitat amb altres experts del vostre sector. L’únic que heu de fer és trobar paraules clau de primer nivell relacionades amb la vostra indústria i veure si podeu obtenir idees de contingut d’aquest. A part de tot això, crear vincles també ajuden a crear relacions, per la qual cosa és una poderosa eina en una estratègia de SEO. Aquesta és una de les millors eines de SEO locals que podeu utilitzar per a l’oferta promocional.

2. Experiència de l’usuari

Mantenir l’experiència d’usuari de l’empresa al comprovar ajuda a moure el vostre SEO local a experiències personals superiors i millors, cosa que augmenta el trànsit i les conversions al vostre lloc web, segons recomana el expert seo barcelona judith sauch.

Un client és  el rei, per tant, és tan important en el 2018 com en el passat. Per tant, mantingui el seu enfocament en el seu usuari, les seves necessitats i el seu comportament, perquè si hi ha alguna cosa que no els agrada del seu lloc web o si és molt difícil desplaçar-se, no es quedaran.

Mantenir la vostra audiència compromesa és una altra tendència valuosa que és un altre fet imprescindible perquè el públic no només acudeixi al vostre lloc web sinó que també es mantingui fidel a la vostra marca.

3. Abraçar noves tecnologies:

La tecnologia està canviant les pistes cada dia i com a empresa, també cal estar al corrent de la mateixa. La veritat és que la tecnologia fa que les experiències siguin més personals que mai, assegureu-vos que la manera com ens comuniquem amb els nostres dispositius sigui molt més senzilla i ràpida que mai. Per exemple, feu un exemple de la funció de cerca de veu dels telèfons intel·ligents.

Els usuaris es mouen cap a aquesta tendència amb l’inici del 2018, que és una qüestió de preocupació, i us indica que heu de centrar més en aquesta opció, com ara optimitzar paraules clau més llargues de cua i un llenguatge natural perquè els vostres públics puguin trobar la vostra marca amb més facilitat. Altres aspectes a tenir en compte són les cerques visuals i la compatibilitat mòbil a causa del fet que el públic sempre s’atreveix al que veu i quan el pot veure primer.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *