“Fart” em feu aquest comentari a una entrada meva del dimecres, 16 de juliol de 2008 a 23:58h. Per la seva importancia crec que és mereix ser una entrada.
Alguns casos :
3-
Un usuari se’n va a una estació i no hi ha anclatges (per
exemple,davant Heron City).Tampoc n’hi ha a cap més estació de
rodalies. No li dónen alternatives perquè el servei de manteniment
tardaria…hores!! en arribar-hi i quan hi arriben es limiten a un
reset i se’n van.
4.- Un usuari deixa la bici a les 11 de la nit
a una estació i li queda fent pampallugues.S’anota el número d’estació
i el número d’anclatge…però no s’anota el número de bici (ho havia de
saber??).L’endemà truca per comunicar la incidència. S’haurà d’esperar
48 hores per a què li tornin el dret a usar el servei i…li passaran
un càrrec a la seva targeta de 30,50 o 150 euros!! Haurà d’enviar un
fax (encara existeixen??) i encara tindran el morro de dir-li que no
procedeix la devolució i li cobraran fins el moment de la trucada
perquè “ha de demostrar que ens va teelfonar al vespre” quan no
t’atenen per falta de servei telefònic. (No es pot portar als tribunals
per ESTAFA generalizada a aquesta gent???).
5- Un usuari se’n va
a una estació propera al seu domicili.No troba anclatge perquè no
funciona l’estació.Se’n va a un altre.I una altre. Ha passat els 30
minuts…i 30 cèntims automàtics pels lladres de gestors!
6- Un
veí demana una targeta per la web. Espera 10 dies.I 10 dies més.I 10 de
més.Al cap d’un parell de mesos li diuen que vagi a recollir-la a la
oficina.Per horari no pot….pot trigar anys a rebre-la al seu domicili
malgrat haver pagat el servei i encara ténen el morro de fer-li la
renovació automàtica!!
7- Un usuari demana al telèfon 900 les estacions on pot traure o deixar bicis.Li diuen que …no ténen accés a la informació!
8-
Un usuari comprova l’ anclatge i al cap de 2 hores la tarja li diu que
ja en té una de bici.Truca i…a esperar-se 48 hores i a més li
cobraran sense cap mena de pudor el temps fins la trucada!!
Preguntes que hauria de fer ERC:
-Quanta gent treballa al servei telefònic? Quanta gent treballa diumenges? Vespres? Dissabtes? Horaris?
-Quants diners han cobrat o robat directament als usuaris?
-Es pot denunciar a l’empresa per estafa massiva contra els barcelonins?
I és que els burros de ciutadans tenim massa expectatives….
Estaria
bé una acció conjunta de tota la oposició municipal (espanyolistes o
independentistes) per demanar la dimissió del Sr.Narvaez i fer la
promesa solemne de que Clear Chanel no pot gestionar aquest servei als
barcelonins ni de franc!
I una última nota: he rebut un correu
electrònic amb la nova política linguiística de Bicing,tipus Renfe:
primer en castellà i després en català. Se suposa que si és primer en
català els catalans ja ho entenem i ho escrivim en castellà pels que
conviuen amb nosaltres desconeixent l’idioma o estan de pas. Doncs no:
ho posen primer en castellà i despés en català “pels tiquismiquis”….
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
per no parlar del més que deficient estat del parc de bicicletes: darrerament és quasi impossible agafar un d’aquests trastos sense trobar deterirorats els frens, el manillar, les rodes, etc, etc