A l’Ajuntament insinuen que la pífia és de la Generalitat (ho insinuen també ben poc perquè figura que són amics i militants en el PSC),
que va construir una mena de funicular sense conductor i no el que
havia de ser un ascensor. Així, si pitges el botó dues vegades
seguides, l’aparell es para i s’agafa una pausa de 45 minuts abans de
tornar a moure’s. O d’un mínim de sis dies, com passa des de la setmana
passada. A l’Ajuntament també donen la culpa d’aquest desgavell a
l’incivisme, que últimament sembla el responsable de tots els mals.
El
giny ja va néixer amb mal peu, després de gairebé tres anys d’obres,
amb nou mesos de retard i una inversió de 2,8 milions. Des d’aquí es
recomana humilment a l’àrea de Serveis Urbans de l’Ajuntament –el responsable del manteniment de l’elevador– que en transfereixi la titularitat al Ministeri de Foment, que l’empresa OHL s’encarregui de gestionar-lo i que una flota d’autocars conduïts per xòfers vinguts de Logronyo s’ocupi del transport públic pels carrers costeruts de Ciutat Meridiana. Els veïns de Nou Barris patiran, però la ciutadania en general tindrà tema de conversa per a mesos.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!