Prendre la paraula

jordimartifont

1 de febrer de 2007
Sense categoria
0 comentaris

La nova imatge corporativa ‘Aregio’

El dimecres 31 de gener, l?Ajuntament de Tarragona va presentar la seva nova imatge corporativa, un escut vermell (?com els colors del Nàstic? diu la crònica de la premsa en un ?totum revolutum? digne de la Imperial Tàrraco dels darrers anys).

El dimecres 31 de gener, l?Ajuntament de Tarragona va presentar la seva nova imatge corporativa, un escut vermell (?com els colors del Nàstic? diu la crónica de la premsa en un ?totum revolutum? digne de la Imperial Tàrraco dels darrersanys) amb voluntat de conviure amb el més tradicional que fins ara utilitzava la intitució local i anar-lo substituint paulatinament

            Aquesta seria la notícia si no fos que estem en temps d?eleccions i la presentació la va fer el que serà candidat de CiU a l?alcaldia, Joan Aregio, a qui per tal de fer-lo popular i conegut a la ciutat, Nadal el va posar en el càrrec de portaveu i l?han disfressat de tecler, de bon jan i de tot el que convingui. Aregio reia de goig mentre les paraules que feien referència al nou escut li servien per fer-se una foto de propaganda preelectoral sense cost afegit. Davall de l?escut, hi deia ?Una nova imatge per a la teva ciutat?, i al costat de l?escut hi era ell, la nova imatge dels conservadors que es diuen només tarragonins a l?Ajuntament.

            Coincidències, diran alguns; cara dura, li dic jo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!