La pregunta anava acompanyada de tot tipus de reflexions, algunes més afortunades que d’altres, dels qui entenen de tot sense entendre rés, amb aquests ho matava ràpid: Hom s’arruïna com li dona la gana!. La resta, fins i tot alguns inversors, em feien la següent reflexió en forma de pregunta: Perquè creus que la teva productora fent una WEBTV, o continguts audiovisuals per altres WEBTV,pot anar-te bé i tenir éxit, i que les grans empreses audiovisuals i de telecomunicacions que tenen recursos financers per parar un tren, no entraran en el mercat i s’ho quedaran tot, deixant-te a tu fora?. La resposta es fàcil:….
I nosaltres ens diem que som un poble d’emprenedors? Crec que al nostre caràcter català se li escau moltes vegades la paraula emprenyador: vols dir…, i si passa allò…, ja saps el que et fas…, i si…. I més si ets una persona amb una forta formació comercial qué per deformació expliqués les coses com si fossin realment molt fàcils de fer i/o assolir. Qué i farem, aquesta es una de les moltes missións d’un bon comunicador comercial, donar confiança a traves del coneixement profund del que vens, en aquest cas fas, permetent-te traduir-ho a un llenguatge proper i entenedor. Alguns ha això li diuen falta de credibilitat.
Amb la crisi que hi ha, i el qué ens queda, fan falta més entusiastes ( no esbojarrats) i menys… I si la càgues?
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
M’emociona veure com aneu alçant-se a poc a poc.
Una abraçada.