TENIM EL QUE ENS MEREIXEM

Per Jordi Carbonell Segura

16 de novembre de 2011
0 comentaris

“LA NORIA” SENSE ANUNCIANTS. ¿I LA RESTA?

No ser si el fet de que tots els anunciants hagin decidit no anunciar-se al programa de T5 “La Noria”, ha estat per la por dels anunciants ha perdre clients, o una gran estratégia de marketing.

Personalment, crec que ha estat una gran estratégia publicitària iniciada per una espavilat Director de Marketing quan va veure l’allau de e-mails demanant-li que retiressin els anuncis sinó volia que els deixessin de comprar;¿Quant val sortir ha tots els mitjans de comunicació de tot l’Estat i part de l’estranger? – va pensar-  dit i fet, amb una simple nota de premsa va aconseguir que la seva marca sortís arreu i a més fos aplaudit per tothom. Publicitat positiva se li en diu. La resta el va copiar. ¿Hipocresia? no, més aviat do de la oportunitat.

Per aixó, quan molts m’han comentat que per fi s’ha trobat la manera d’acabar amb els programes escombraria, jo els hi he dit , No. Ja s’ha perdut l’efecte sorpresa, es trist peró es així. Han manipulat una petició popular per treure’n rèdits comercials, no per una creença de les empreses.

Poc étic, si, peró comercialment brillant. Si els anunciants actuessin per principis, es negarien a sortir a qualsevol programa escombraria o que els seus continguts fessin proselitisme del feixisme, i per aquesta regla de tres Salvame, i la majoria de programes de Intereconomia(Gato al agua, Dando Caña, etc…) no tindrien publicitat, es trist, però es així de real.

En conclusió, una flor no fa estiu i aquesta iniciativa es quedarà en un no rés. Bé, en un no rés tampoc, serà estudiada a les escoles de negocis de com es pot aconseguir capgirà una situació perillosa i convertirla en exitosa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!