Personalment, crec que ha estat una gran estratégia publicitària iniciada per una espavilat Director de Marketing quan va veure l’allau de e-mails demanant-li que retiressin els anuncis sinó volia que els deixessin de comprar;¿Quant val sortir ha tots els mitjans de comunicació de tot l’Estat i part de l’estranger? – va pensar- dit i fet, amb una simple nota de premsa va aconseguir que la seva marca sortís arreu i a més fos aplaudit per tothom. Publicitat positiva se li en diu. La resta el va copiar. ¿Hipocresia? no, més aviat do de la oportunitat.
Poc étic, si, peró comercialment brillant. Si els anunciants actuessin per principis, es negarien a sortir a qualsevol programa escombraria o que els seus continguts fessin proselitisme del feixisme, i per aquesta regla de tres Salvame, i la majoria de programes de Intereconomia(Gato al agua, Dando Caña, etc…) no tindrien publicitat, es trist, però es així de real.
En conclusió, una flor no fa estiu i aquesta iniciativa es quedarà en un no rés. Bé, en un no rés tampoc, serà estudiada a les escoles de negocis de com es pot aconseguir capgirà una situació perillosa i convertirla en exitosa.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!