6 de setembre de 2006
Sense categoria
0 comentaris

De com se soluciona una pel·lícula en 73 minuts

Això és el que fa el director Steven Soderbergh en la darrera pel·lícula que s’ha estrenat al nostre país, Bubble. Un film senzill, despullat de qualsevulla artifici innecessari, que va al gra, podríem dir-ne. Setanta-tres minuts aprofitats al màxim, sense que hi hagi concessions als minuts buits, Bubble és una pel·lícula que els crítics situen en la vessant experimental d’un director que ha fet productes comercials com Ocean’s Eleven (i Ocean’s Twelve i Ocean’s Thirteen), Solaris o Traffic. Per contra, és l’autor també de cintes de caire més alternatiu, emmarcades en el nou cinema independent nord-americà, com ara Sex, Lies and Videotape, Out of Sight i Kafka.

El film és d’una senzillesa extrema, amb la llum (amb l’alternança dels
clarobscurs) i els escenaris (barris deprimits socialment i una fàbrica
de nines que fa més aviat por) com a protagonistes alternatius als
actors. Uns actors que, per certs, no són professionals. És més, una de
les protagonistes és gerent d’un Burger King i l’inspector de policia
que investiga el crim és, en realitat, inspector en un poble del mig
oest. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!