Diari d'un Culer

Sovint comparen un gol amb un orgasme. No hi ha comparació, és millor un gol

14 de setembre de 2005
1 comentari

Ja ha començat la Champions!

Buff… ja no podia més! Per fi ha començat la Champions! I és que a tots ens fa il·lusió jugar i guanyar la lliga però la Champions té una màgia insuperable, fins i tot quan et toca un grup ensopit. Des de la tragèdia de Stanford Bridge que patia un mono que aquesta nit he començat a superar. A l’espera de les grans nits europees amb Milans, Chelseas, Juves i altres, el Werder Bremen és un bon aperitiu per a començar a gaudir de l’addicció europea.

Em quedo amb algunes reflexions de l’estrena a la Lliga de Campions:

A. Anem bé per arribar a París. Hi ha gent que diu que el Barça no està jugant bé. I és cert, però per contra l’equip és molt sòlid. Jo no sóc cap amant del futbol especulatiu de llibretes i catenaggio però el cert és que no ens han fotut ni un gol en tres partits i que ens emportem els encontres amb sobrietat i a l’estil ‘Juventus’. No és una bona notícia pel futbol però la història sembla indicar que és una bona senyal per anar reservant bitllets per anar a París.

B. Que li busquin papers a Messi. Si fa falta que s’empadroni a casa meva. Li regalo el meu passaport i el meu DNI i me’n vaig a viure jo a l’Argentina però cal trobar papers per a Messi ja. El noi aquest no va per crack, és un crack.

C. La samarreta canta massa. Ho deien a la retransmissió de RAC1: la samarreta color groc llimonera tendra -botiga del Barça dixit– fa que ens xiulin més fores de joc. Avui ens n’han assenyalat 8 o 9 dels quals alguns no ho eren i es quedava l’Etoo sol davant de porter alemany. Necessitem samarretes de camuflatge i no armilles de seguretat vial.

D. Ara ja sabem qui és Iaquinta. Aquest davanter de l’Udinese que volia Rijkaard el Nadal passat, ha debutat en Champions marcant tres gols i en podria haver ficat un o dos més. Quina ràbia no haver-lo fitxat pel meu equipet del fantasy football. I el hat trick de l’italià arriba mentre ‘Maxi’ López es dedica a veure els partits des de casa seva.

E. Com m’agrada el Madrid. La Champions té la grandesa de permetre’t veure com al Madrid li’n foten 3 en 25 minutets. Que gran!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!