Ja queda menys per a la novena Setmana de la Comunicació, que enguany tindrà com a eix vertebrador la gestió de marca i la seva identitat corporativa. La imatge que ens construïm d’un lloc, d’un producte o d’una empresa qualsevol afecta de forma immediata la forma que tenim de percebre’l i de relacionar-nos-hi.
Enguany, i com cada any des de ja en fa nou, els alumnes de Periodisme i Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida formarem part de l’equip organitzatiu de la Setmana de la Comunicació. Entre altres tasques, ens encarregarem d’organitzar i actualitzar aquest bloc abans, durant i després de les jornades.
Som un equip de cinc persones, alumnes de primer de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida i volem estendre la nostra formació més enllà de les aules. Per això creiem que és interessant treballar com els professionals que serem en un futur, fent un seguiment periodístic de la novena Setmana de la Comunicació. Així doncs, els nostres esforços se centraran compartir tota la informació disponible en aquest bloc i actualitzar què va passar, passa i passarà durant aquests dies.
Rut Camí – Estudiant de primer de Comunicació i periodisme audiovisual a la UDL
Alba Francín – Estudiant de primer de Comunicació i periodisme audiovisual a la UDL
Christian Aranda – Estudiant de primer de Comunicació i periodisme audiovisual a la UDL
Meritxell Garriga – Estudiant de primer de Comunicació i periodisme audiovisual a la UDL
Alícia Farré – Estudiant de primer de Comunicació i periodisme audiovis
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!