29 d'agost de 2006
Sense categoria
3 comentaris

OKUPA DE LA MEMÒRIA (i XI) A VOL D’OCELL TERRAL

COM UN MIRALL RETROVISOR

Semaison: dispersion naturelle des graines d’una plante

Les longituds d’ona animades, vivíssimes, a la pantalla circular de ciment de la paret del safareig de Son Asgard.

L’aigua superficial color alga es movia amb el meu crowl i el sol, penetrant-la, creava un cinema d’ombres lluents: un conjunt variat i divers de línies fent campanes, i campanes, i campanes, que s’interferien, es trepitjaven, s’encalçaven, anaven i venien, es perdien, s’apagaven, creixien, es trunyellaven, fremien, etc.

Tot una escenografia d’altíssimes tensions.

Allà he vist la cohabitació de sentits que amaga tot poema ver.
Aràlia era al centre del safareig: totasola: desapareguda i present tottemps.

  1. "gràcies a Lot,
    l’estirp dels purs perdura"

    se’m dispar la veu del cap
    amb mots d’algú com si no fos jo

    però sóc jo qui penso, és clar

    "la negació absoluta ens uneix en alens que no parlen"

    reconec el to que se m’imposa
    sotovoce, com aquest llençol que veig
    que integro i que em penso que penso.

    quan ve la infermera a prendre’m la temperatura
    li pregunto: es poden sentir veus invisibles?
    és clar, em diu. Els sons no es veuen.

    "desclou el verb
    en la gorga sense hores"

    i reconec en els mots la llei no escrita

  2. Els fars de la memòria es deixaten a trenc de frenesia quan la mar, inhòspita, s’enarbora sobre sorrals relluents. Som estiu decrèpit i farsa de mots inextricables que panteixen sobre pantalles indolores. Som espera. I l’albada curulla de rou ens alena la pell dels dies que hem deixat fet runes. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!