El programa
L’internauta [
RSS] de
Catalunya Ràdio d’aquesta setmana [
àudio] està dedicat a l’empresa i el comerç per Internet, a partir del cas de les sabatilles
Munich Sports. Dirigit i presentat per
Vicent Partal [
bloc], i juntament amb la periodista
Queta Carmany hem convesat amb
Xavier Berneda [
Facebook], cap de màrqueting de Munich i
tercera generació d’aquesta empresa empresa catalana que els últims anys ha destacat per les seves
vambes de disseny. Una de les apostes de l’inquiet Berneda ha estat la publicitat a través de la xarxa i l’ús de la web 2.0. La
pàgina de Munich a la xarxa social
Facebook compta amb més de 3.000 admiradors, alguns dels quals pengen
les seves fotos amb
les Munich posades. La novetat més recent d’aquesta estratègia comercial per Internet és
MunichMyWay [
veure vídeo], que permet personalitzar-se els models d’aquestes vambes que no són vambes perquè han fet el pas de la sabatilla esportiva a la peça de disseny de vestir, un pèl trencadora segons la tria. Innovació, disseny i qualitat són els eixos d’una casa catalana que combat la globalització de les grans marques a cop de talent i obstinació. (Munich és a les sabatilles el que
Moritz a la cervesa). En la conversa del programa ens hi hem referit també a la xarxa social i al
debat Facebook versus blocs.
Innovació i web 2.0 per combatre la crisis!