Saül Gordillo www.saul.cat

Bloc sense fulls

8 de febrer de 2009
1 comentari

A L’internauta amb sabatilles Munich

El programa L’internauta [RSS] de Catalunya Ràdio d’aquesta setmana [àudio] està dedicat a l’empresa i el comerç per Internet, a partir del cas de les sabatilles Munich Sports. Dirigit i presentat per Vicent Partal [bloc], i juntament amb la periodista Queta Carmany hem convesat amb Xavier Berneda [Facebook], cap de màrqueting de Munich i tercera generació d’aquesta empresa empresa catalana que els últims anys ha destacat per les seves vambes de disseny. Una de les apostes de l’inquiet Berneda ha estat la publicitat a través de la xarxa i l’ús de la web 2.0. La pàgina de Munich a la xarxa social Facebook compta amb més de 3.000 admiradors, alguns dels quals pengen les seves fotos amb les Munich posades. La novetat més recent d’aquesta estratègia comercial per Internet és MunichMyWay [veure vídeo], que permet personalitzar-se els models d’aquestes vambes que no són vambes perquè han fet el pas de la sabatilla esportiva a la peça de disseny de vestir, un pèl trencadora segons la tria. Innovació, disseny i qualitat són els eixos d’una casa catalana que combat la globalització de les grans marques a cop de talent i obstinació. (Munich és a les sabatilles el que Moritz a la cervesa). En la conversa del programa ens hi hem referit també a la xarxa social i al debat Facebook versus blocs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!